Siuntų paslaugų bendrovė „Omniva LT“ praneša apie dvigubinamą valdomų paštomatų tinklą ir naujas paslaugas verslo sektoriui. Bendrovė iki šių metų pabaigos esamą 150 paštomatų tinklą išplės iki 300, padengiant beveik 50 proc. daugiau šalies miestų. Iš viso į paštomatų plėtrą Lietuvoje bus investuojama iki šiol didžiausia metinė bendrovės investicija – 4 mln. eurų.
Planuojama, kad „Omniva“ paštomatų tinklas ženkliai didės tiek didžiuosiuose miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, tiek regionuose. Šiuo metu bendrovė valdo 150-ies paštomatų tinklą 57-iuose Lietuvos miestuose, o per pirmąjį šių metų pusmetį pristatė daugiau nei 1,3 mln. paštomatinės paslaugos siuntų.
„Praėjusių metų pabaigoje paštomatų tinklą išplėtėme 63 proc., jį pavyko užpildyti, kaip ir planavome, išlaikant aukštą paslaugos kokybę. Šių metų pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pristatėme beveik 45 proc. daugiau siuntų, gavome 40 proc. daugiau pajamų ir bendrą siuntų rinką, kuri augo apie 13 proc., aplenkėme daugiau nei tris kartus, – sako „Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis. – Finansiškai didžiausią kada nors vykdytą metinę plėtrą pradėsime šių metų spalio mėnesį visoje šalyje vienu metu ir būsime arčiau klientų 85–90-yje miestų ir miestelių. Turime ambicingą tikslą pagrindinį plėtros etapą baigti ir 144 paštomatus pastatyti iki aktyviausio sezono pradžios, gruodžio mėnesio, kad mūsų klientai kalėdines siuntas gautų laiku, kaip ir praėjusiais metais.“
S. Bielskis taip pat atskleidžia, kad bendrovės automobilių parko pajėgumai dar šiais metais išaugs 40–50 proc. ir į gatves išriedės papildomai 20–30 naujų mikroautobusų. „Į automobilių parko plėtrą investuosime apie 0,5 mln. eurų, o iki metų pabaigos daugiau kaip du kartus išplėsime ir bendrovės sandėlių plotą Vilniuje. Neseniai išplėtėme savo sandėlius Šiauliuose“, – planais dalijasi „Omniva LT“ vadovas.
Siuntų paslaugų bendrovė neketina apsiriboti strateginiais logistikos sprendimais, kurių tikslas – stiprinti elektroninės komercijos rinkos dalį. Bendrovė planuoja didinti ir kitas suteikiamas vertes e. komercijos dalyviams: be siuntų pristatymo paslaugos, bendrovė pradės teikti mokėjimų surinkimo paslaugą, daiktų grąžinimo paslaugą, tos pačios dienos siuntų pristatymą, kuris jau testuojamas Vilniuje, bei rinkodaros konsultacijas e. parduotuvėms.
„Mūsų strateginis tikslas yra kurti kuo didesnę pridėtinę vertę e. komercijos dalyviams, tą galime padaryti padėdami išspręsti įvairius mūsų klientų ar partnerių iššūkius. Netrukus pristatysime supaprastinto prekės grąžinimo proceso sprendimus, pardavėjams internete pasiūlysime dvi naujas paslaugas – pradėsime teikti e. rinkodaros konsultacijas savo verslo klientams bei pasiūlysime integruotos mokėjimo sistemos paslaugą, siekiant supaprastinti pirkėjo internetu patogų atsiskaitymą už prekes, o elektroninei parduotuvei – saugiai ir lengvai surinkti mokėjimus. Taip pat neseniai ištestavome ir jau su pirmuoju verslo klientu pradėjome vykdyti tos pačios dienos pristatymo paslaugą Vilniaus mieste“, – sako S. Bielskis. Planuojama, kad naujos paslaugos rinką pasieks vasaros pabaigoje.
Praėjusiais metais „Omniva LT“ į plėtrą investavo 3 mln. eurų – bendrovės valdomas paštomatų tinklas išaugo iki 150 paštomatų 57 šalies miestuose, o Kauno logistikos sandėlyje pradėjo veikti nauja, automatizuota siuntų rūšiavimo linija, kuri leidžia išrūšiuoti 70 tūkst. siuntų per parą.
Šiuo metu „Omniva LT“ valdo didžiausią paštomatų tinklą Lietuvos rinkoje ir per parą gali pristatyti beveik 20 tūkst. siuntų visoje šalyje. Po 2019 metų plėtros šis skaičius pasieks 33 tūkst. siuntų.