„Strategy Analytics“ bei „Counterpoint“ paskelbė įdomios informacijos apie antrojo 2019 metų ketvirčio pasaulinius išmaniųjų telefonų gamybos rodiklius, kurie, kaip ir buvo tikėtasi, kiekvienais metais vis mažėja. Vis dėlto, nepaisant nuosmukio, „Samsung“ ir „Huawei“ galėjo džiaugtis nedideliu į prekybą paleistų telefonų skaičiaus augimu ir dėl to šiek tiek padidėjusia užimamos rinkos dalimi.
Pasak „Strategy Analytics“, pasaulinis pagamintų išmaniųjų telefonų skaičius šiemet krito 2,6 %, nors „Samsung“ patyrė 1,9 % augimą, šiek tiek kuklesniu 1,7 % kilimu pasigirti galėjo „Huawei“, o „Apple“, deja, prarado 0,7 %. Šie skaičiai reiškė, jog „Samsung“ pardavė 76,3 milijono vienetų, o „Huawei“ ir „Apple“ atitinkamai 58,7 milijono bei 38 milijonus.
Nepaisant nedidelio augimo, „Xiaomi“ bei „Oppo“ liko už lyderių trejetuko ribos su atitinkamai 9,4 % bei 8,7 % užimama rinkos dalimi. Nors „Oppo“ šiemet pagamino daugiau rinkai pateikė daugiau išmaniųjų, „Xiaomi“ skaičiai liko tokie patys.
„Counterpoint“ atlikto tyrimo duomenys praktiškai nesiskiria, tik yra šiek tiek detalesnis ir pateikia informacijos apie gamintojus, likusius už geriausiųjų penketo. „Samsung“ rinkos dalis siekia 20 %, „Huawei“ – 16 %, o „Apple“ – truputį daugiau nei 10 %. „Counterpoint“ analitikai nustatė šiek tiek mažesnius lyderių trijulės užimamos rinkos dalies skaičius nei konkurentai iš „Strategy Analytics“ ir pasak „Counterpoint“, šiemet telefonų pagaminta tik 1,2 %, o ne 2,6 % mažiau nei pernai.
Visgi bene įdomiausia naujiena yra tai, kad „HMD Global“ (valdo „Nokia“ prekės ženklą) šį ketvirtį pagamino net 20 % daugiau telefonų nei tokiu pačiu laikotarpiu pernai ir tai leido užimti 9 vietą pasaulyje. „Lenovo“ ir „Vivo“ taip pat patyrė nedidelį pardavimų augimą, o „LG“ ir toliau nenustoja skęsti. „Oppo“ dukterinės kompanijos „Realme“ augimas siekė įspūdingus 848 %, kas nebestebina žinant, jog kompanijos pirmasis išmanusis pasirodė antrąjį praeitų metų kevirtį.