Interneto televizijos „Netflix“ žiūrovų skaičius per antrąjį metų ketvirtį pasipildė 2,7 mln. naujų paskyrų – tai kur kas mažesnis skaičius, nei planavo pati „Netflix“ ar Volstrito (angl. Wall Street) akcijų birža.
Portalo „Business insider“ žiniomis, pati interneto televizija šį prastą rezultatą aiškino nepakankama naujų „Netflix“ originalių TV laidų ir filmų pasiūla. Esą ji vedė link mažesnio naujų registracijų skaičiaus ir kainų augimo kai kuriuose pasaulio regionuose. reklama
Pranešama, kad per praėjusį metų ketvirtį kompanija JAV prarado per 126 tūkst. prenumeratorių. Ten panašių tiekėjų, kaip „Disney Plus“ ar „HBO Max“, keliama konkurencija lėtina plėtros galimybes. O ir likusiame pasaulyje „Netflix“ neįgyvendino savo planų, ypač sunkiai sekėsi tuose regionuose, kur šiais metais buvo pakeltos prenumeratos kainos. Pasauliniu lygmeniu internetinis transliuotojas sulaukė 2,8 mln. naujų prenumeratorių, nors planuojamas augimas turėjo siekti net apie 4,7 mln.
„Nemanome, kad konkurencija buvo vienas iš faktorių, nes kažkokių naujienų konkurenciniame lauke antrame ketvirtyje nebuvo. Manome, kad būtent prastas naujo turinio pasirinkimas antrąjį ketvirtį lėmė mažesnį mokamų prenumeratų skaičių, nei tikėjomės“, – rašoma „Netflix“ laiške akcininkams.
Nepaisydama šios nesėkmės, „Netflix“ planuoja, kad trečias metų ketvirtis viską grąžins į geras vėžes. Kompanija planuoja augti, padidinti prenumeratorių skaičių daugiau nei 7 mln. naujų paskyrų ir viršyti analogiško laikotarpio praėjusiais metais naujų paskyrų skaičių (6 mln.). reklama
Tokios prognozės turi realų pagrindą: neseniai pasirodęs naujas serialo „Keisti dalykai“ (angl. Stranger Things) sezonas tapo didžiausiu liepos mėnesio debiutu šioje platformoje, o populiarių „Netflix“ serialų (The Crown, Orange Is the New Black) nauji sezonai bei Martino Scorseses filmas „The Irishman“, planuojama, taip pat pasirodys artimiausiu metu.