Du automobilių pramonės gigantai apjungė savo pajėgas – „Ford“ ir „Volkswagen“ (VW) paskelbė, kad bendradarbiaus, dalinsis ir kurs naujas technologijas, kurias pritaikys gaminant autonomines transporto priemones ir elektromobilius.
Apie šių dviejų kompanijų siekį bendradarbiauti jau rašėme kiek anksčiau. Tąkart kompanijos paskelbė pranešimą apie įkuriamą „pasaulinį aljansą“.
„VW“ generalinis direktorius Herbert’as Diess’as (kairėje) ir „Ford“ generalinis direktorius bei prezidentas Jim'as Hackett'as (dešinėje)
© „Volkswagen Group“ | twitter.com
Šįkart jau pateikiama daugiau informacijos apie tai, ką gi planuoja drauge nuveikti šie du automobilių pramonės milžinai.
Pranešime teigiama, kad norint drąsiai žengti į ateitį, reikės šimtų milijonų dolerių investicijų į naujas technologijas. Ir kompanijos yra pasiryžusios tas investicijas daryti.
Akivaizdus tokio susijungimo privalumas, kad abi kompanijos galės savo techninį, inžinerinį, intelektinį ir finansinį potencialą nukreipti tinkama linkme ir taip greičiau rinkai pasiūlyti norimų produktų. Kalbama apie autonominius automobilius ir elektromobilius.
Ir jau yra žinoma, kad „VW“ pasirengusi investuoti 3,1 mlrd. dolerių į autonominius automobilius kuriančią bendrovę „Argo AI“, kuri priklauso „Ford“. O „Ford“ kompanija planuoja sukurti savo prekės ženklo elektromobilį, pasinaudoję „VW“ turima elektrinių transporto priemonių „MEB“ platforma.
„VW“ generalinis direktorius Herbert’as Diess’as sakė, kad „mūsų pasaulinis aljansas (VW ir Ford aut. past.) suteikia dar daugiau vilčių ir mes jau žvalgomės į kitas sritis, kuriose taip pat galėtume bendradarbiauti.“
„Ford“, pasinaudojusi „VW“ technologijomis, siekia pagaminti 600 000 elektrinių transporto priemonių. Toks kompanijų bendradarbiavimas galiausiai sumažins abiejų kompanijų gamybos sąnaudas. Ir kaip teigia „Citi“ analitikai, toks bendradarbiavimas kompanijoms daro „transformuojantį“ poveikį.
Glaudžiai bendradarbiaudami, dalindamiesi žiniomis ir pramonės naujovėmis, abi kompanijos pasinaudos aiškiu pranašumu šioje srityje.
„Tokioje konkurencinėje aplinkoje yra prasminga dalintis investicijomis (į naujų technologijų kūrimą ir diegimą aut. past.), sutelkti inovacijų pajėgumus ir sukurti aiškiai apibrėžtus masto efektus“, – teigė Herbert’as Diess’as.
Jei pasižiūrėtume ko šios kompanijos pasiekė 2018-aisiais pavieniui, tai pamatytume įspūdingą 18 mln. skaičių. Tiek abi šios kompanijos per 2018-sius pagamino automobilių ir tai sudarė 20 proc. viso pasaulio naujų automobilių rinkos dalies.
Galima tik įsivaizduoti ką šie du milžinai nuveiks apjungę savo pajėgas.
p>