GEFCO grupė, pasaulinė tiekimo grandinės sprendimų ekspertė ir automobilių logistikos lyderė, šiandien paskelbė, kad įsigijo įmonę „Chronotruck“, kurios novatoriška skaitmeninė platforma jungia ekspeditorius ir vežėjus. Šio sandorio esmė – sustiprinti GEFCO strategiją, kuria, panaudojant naujas technologijas, siekiama gerinti klientų patirtį ir teikti visiškai skaitmenines paslaugas, atitinkančias esamų ir būsimų logistikos ekosistemų poreikius.
2016 m. pristatytos „Chronotruck“ siekis – įmonėms pasiūlyti geriausią krovinių gabenimo užsakymo platformą, o vežėjams padėti sumažinti reisus tuščiomis. „Chronotruck“ įmonėms siūlo prieigą prie netoliese esančių vežėjų ir novatorišką skaitmeninių paslaugų paketą, įskaitant momentinę kainos pasiūlymo sistemą, geografinį sekimą, pristatymo įrodymus ir el. sąskaitas faktūras. Vežėjams skaitmeninė platforma suteikia galimybę optimizuoti srautus, t. y. perimti netoliese esančius krovinius, kad sunkvežimiai būtų visiškai pakrauti. Iki šiol „Chronotruck“ aptarnavo daugiau nei 9 000 klientų.
GEFCO turi solidžią didelio masto integruotos logistikos patirtį, o „Chronotruck“ techninės žinios – judrumo užtikrinimas ir prieinamumas – paskatins inovacijų įgyvendinimą visuose kliento reiso etapuose. GEFCO grupėje „Chronotruck“ išliks savarankišku subjektu ir prekės ženklu.
GEFCO generalinis direktorius Lucas Nadalis pastebėjo: „Džiaugiamės galėdami pasveikinti „Chronotruck“ darbuotojus, o GEFCO augantį lanksčių ir pažangių paslaugų paketą papildyti novatoriškais sprendimais. „Chronotruck“ skaitmeninimo patirtis padės pasiekti esminių pokyčių mūsų klientų procesų tobulinimo ir jų patirties gerinimo procese. Be to, ši partnerystė padės sumažinti mūsų ekologinį pėdsaką, mat numatyta sunkvežimius eksploatuoti visu pajėgumu.“
„Chronotruck“ įmonei tai yra nuostabi galimybė, – nurodė Rodolphe Allardas, „Chronotruck“ generalinis direktorius. – Šiandien „Chronotruck“ daugiausia veikia Prancūzijoje, tačiau tikimės išnaudoti galingą GEFCO tinklą, jos padalinius įvairiose šalyje ir prieigą prie naujų klientų – nuo vartojimo prekių iki pramonės produktų gamintojų. Esu įsitikinęs, kad bendromis jėgomis sukursime ekspeditoriams ir vežėjams skirtą efektyvų sprendimą, kuris dar labiau padidins esamą vertę.“