„Internetas palaipsniui tampa svarbiausia informacijos sklaidos priemone, o tuo pačiu didėja jo svoris bendroje įmonių rinkodaroje, auga elektroninei komunikacijai skiriami biudžetai. Siekdami būti novatoriškais partneriais, padedančiais išnaudoti besiplečiančias interneto galimybes, atnaujinome bei papildėme savo paslaugas“, - sako „TradeDoubler“ atstovybės Lietuvoje direktorius Renatas Jakubonis.
Tarptautinės žiniasklaidos paslaugų kompanijos „ZenithOptimedia“ pateikiamomis prognozėmis, 2007-aisiais metais išlaidos interneto reklamai augs daugiau nei 28 proc. Tuo pačiu laikotarpiu bendros reklamos išlaidos padidės tik 3,9 proc.
„Daugiausiai spartų interneto reklamos augimą lemia tai, kad naudojantis internetu galima pasiekti tiek didelę, tiek ir siaurą, specifiniais bruožais pasižyminčią auditoriją. Tačiau dar svarbiau, jog visus rezultatus galima lengvai stebėti ir išmatuoti. Atnaujinta mūsų sprendimų linija dar labiau akcentuoja šį požiūrį į interneto reklamą“, - teigia R. Jakubonis.
„TradeDoubler“ kartu atnaujino ir savo prekinį ženklą. Tai galima išvysti naujojoje interneto svetainėje www.tradedoubler.com.
„TradeDoubler“ teikia įvairias interneto rinkodaros paslaugas bei sprendimus, pradedant plačių bendro prekės ženklo žinomumo didinimo kampanijų organizavimu, baigiant tiesioginiu pardavimų skatinimu internete.
Tarptautinė kompanija „TradeDoubler“, kurios centrinė būstinė įsikūrusi Švedijoje, turi atstovybes 14-oje Europos valstybių, papildomai vysto veiklą Airijoje, Austrijoje, Rusijoje ir Portugalijoje. Bendrovė teikia paslaugas klientams įvairiuose verslo sektoriuose ir yra sukūrusi partnerių tinklą, kurį sudaro apie 100 tūkst. interneto svetainių. Be to, „TradeDoubler“ bendradarbiauja su daugiau nei 1000 reklamdavių visoje Europoje.
Lietuvoje kompanijai atstovauja UAB „TradeDoubler“, kurios paslaugomis naudojasi daugiau nei 50 įmonių, tarp jų – AB „TEO LT“, UAB „Omnitel“, „Nordea Bank Finland Plc Lietuvos skyrius“, UAB „BMS“, UAB „Interneto partneris“ ir kitos.