Sausio 31 d. Kretingoje ir Kaišiadoryse duris atveria modernūs ir šiuolaikiški klientų aptarnavimo centrai. Akcinė bendrovė „VST“, skirianti ypatingą dėmesį profesionaliam klientų aptarnavimui ir teikiamų paslaugų kokybei, diegia įmonėje klientų aptarnavimo standartus ir siekia aukštos klientų aptarnavimo kultūros. Modernaus klientų aptarnavimo centrų įkūrimas, profesionalus personalo darbas yra vienas iš strateginių tikslų, kuriuos įmonė įgyvendina.
Bendrovės atstovai tikina siekiantys aukštos klientų aptarnavimo kultūros, todėl milijonines investicijas skiriantys ne tik eksploatuojamiems skirstomiesiems tinklams rekonstruoti ir modernizuoti, bet ir klientams teikiamų paslaugų kokybei gerinti.
Moderniuose ir šiuolaikiškuose klientų aptarnavimo centruose dirbs savo srities profesionalai, sukaupę ne mažą žinių bagažą ir išmanantys bendravimo meną. Į centrą užsukę gyventojai ar įmonių atstovai galės sudaryti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartis, deklaruoti apskaitos prietaisų rodmenis, užregistruoti gedimus. Naujiems elektros energijos vartotojams centruose bus išduodamos techninės sąlygos, juos konsultuos specialistai.
„Dėmesys klientams, sklandi komunikacija ir aptarnavimo kokybė – ypatingai svarbūs kiekviename versle. Galima sakyti, tai verslo sėkmės garantas, - teigia akcinės bendrovės „VST“ skyrių valdymo ir elektros tiekimo tarnybų direktorius Aidas Ignatavičius. - Tikimės, kad modernus klientų aptarnavimo centras pateisins klientų lūkesčius. Gerinsime klientų aptarnavimo kokybę, kad pateisintume modernios, į klientus orientuotos ir atsakingos įmonės vardą“.
Esminiu pokyčiu, keliant klientų aptarnavimo kultūrą, VST vadovai vadina tai, kad klientų aptarnavimo centruose paslaugos bus teikiamos centralizuotai. Kitaip tariant, klientams nebereikės blaškytis po kabinetus ir ieškoti žmogaus, galinčio padėti išspręsti vieną ar kitą problemą. Visa reikiama informacija jiems bus suteikiama operatyviai, profesionaliai ir vienoje vietoje.
„Į centrą užsukusius klientus turėtų maloniai nustebinti šiuolaikiškai įrengtos centro patalpos ir aukštos kokybės aptarnavimas. Klientus čia dirbantis personalas pasitiks pasitempęs ir pasipuošęs naujomis vienodomis uniformomis. Svarbu, kad kiekvienas, užsukęs į centrą pasijustų svarbiu klientų. Visi, besikreipiantys į mūsų įmonę yra verti profesionalaus aptarnavimo ir kokybiškų paslaugų“, - sako Akcinės bendrovės „VST“ vadovas
Modernūs Klientų aptarnavimo centrai jau veikia Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Šiais metais bendrovė atidarys modernius klientų aptarnavimo centrus ne tik Kretingoje, bet ir Kaišiadoryse, Pakruojyje, Gargžduose. „Klientai yra pagrindiniai mūsų veiklos ir teikiamų paslaugų kokybės vertintojai, tad turime dėl jų pasistengti. Mums svarbus ir ypatingas kiekvienas klientas. Siekiame tai įrodyti ne žodžiais, o nuveiktais darbais“, - teigia Aidas Ignatavičius.
Keldama klientų aptarnavimo kultūrą ir siekdama, kad bendrovės klientams suteikiamos paslaugos būtų aukščiausios kokybės, akcinė bendrovė „VST“ kasmet investuoja milijonus į elektros tinklo modernizavimą, klientų aptarnavimo centrų rekonstrukciją bei darbuotojų mokymą. Per 2006 m. elektros tinklo modernizavimui bendrovė skyrė daugiau nei 138 mln. litų investicijų.