Nuo pat 2014 metų, kuomet buvo atidaryti pirmoji „Xiaomi“ parduotuvė, kompanija nuolatos darė pakeitimus savo verslo strategijoje. Pradžioje tik internetu pardavinėta produkcija netruko persikelti į fizines parduotuves, atsirado išmanių įrenginių namams produktų linija ir t. t. Pernai prasidėjusi vieša prekyba įmonės akcijomis paspartino dar didesnį augimą siekiant atnešti apčiuopiamą pelną investuotojams.
Šių metų gegužės mėnesį įmonė paskelbė ir apie organizacinius pasikeitimus – įvykusią restruktūrizaciją bei naujuoju CEO paskirtą Lei Jun, kuris rūpinsis verslo plėtojimu bei komandos valdymu Kinijos rinkoje.
Mėnesį iki to, Lei Jun ir „Xiaomi“ valdyba susitiko už uždarų durų bei aptarė struktūrinės mobilizacijos klausimą. Netrukus po to buvo paviešintas vaizdo įrašas iš susitikimo, kuriame Jei Lun atskleidžia savo planą per 3 metus įsigalėti didžiulėje Kinijos rinkoje ir netgi pasiūlo tam dedikuotą šūkį: „Geležinė „Xiaomi“ armija, trys metai pergalės!“ (ang.: „Xiaomi Iron Army, three years of victory!“). Vaidzo įraše užsiminta, jog pagrindiniai plano akcentai bus „Xiaomi“ bei „Redmi“ prekiniai ženklai bei dirbtinio intelekto produktų linija. Be to, Lei Jun išreiškė siekį išnaudoti 5G ryšio galimybes įgyvendinant planą.
Šių metų sausį „Xiaomi“ paskelbė apie savo dviejų krypčių strategiją, kuomet dėmesys turėtų būtį sutelktas į išmaniuosius telefonus bei dirbtinio intelekto produktus. „Xiaomi“ siekia pritaikyti dirbtinio intelekto privalumus kuriant išmaniųjų namų sistemas, tokias kaip „XiaoAI smart assistant“ ir su ja suderinamus namų įrenginius.
Praėjusią savaitę kompanija paskelbė apie Kinijos regiono restruktūrizavimą bei steigiamą „offline“ verslo komitetą Kinijoje. „Xiami“ Kinijos viceprezidentas Zhang Jianhui paskirtas komiteto pirmininku – būtent jis teiks ataskaitas Lei Jun. Visi šie veiksmai byloja apie didžiules pastangas įsigalėti vietinėje Kinijos rinkoje ir padaryti tai greitai. Kelyje laukia nemažai sunkumų, turint omenyje, jog šiuo metu rinkoje dominuoja gigantas „Huawei“.