Lietuvos gamintojai galės pardavinėti produkciją Kinijos rinkoje vienoje didžiausių Kinijos tarptautinės elektroninės prekybos platformų „Kaola.com“. Ekonomikos ir inovacijų ministro Virginijaus Sinkevičiaus vizito Kinijoje metu buvo pasirašytas ketinimų protokolas šioje platformoje įkurti elektroninį lietuviškų prekių paviljoną.
„Kinija pasauliniu mastu yra didžiausia elektroninės komercijos rinka, kuri kiekvienais metais vis auga. Prognozuojama, kad per ateinančius kelerius metus daugiau kaip ketvirtadalį visos Kinijoje parduodamos produkcijos nupirks elektroninių parduotuvių klientai. Todėl norintis įsitvirtinti šioje rinkoje Lietuvos verslas privalo įžengti į Kinijos elektroninės prekybos erdvę. Pastaruosius metus kartu su agentūra „Versli Lietuva“ ieškojome galimybių atidaryti Lietuvos paviljoną vienoje iš didžiausių Kinijos elektroninės prekybos platformų bei partnerio šiam projektui, ir pagaliau jis išjuda į finišo tiesiąją“, – teigia ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius.
„Kaola.com“ – daugiau kaip 30 mln. registruotų vartotojų turinti elektroninės prekybos platforma, padedanti parduoti užsienio šalių produkciją Kinijoje. Ji sudaro galimybę pardavėjams pristatyti savo produktus daugelyje Kinijos internetinių forumų, portalų ir rinkodaros kanalų. 2018 m. pirmojo ketvirčio duomenimis, „Kaola.com“ užėmė 26 proc. Kinijos elektroninės prekybos platformų rinkos.
Tarpvalstybiniai elektroninės prekybos pirkimai sudaro 48 proc. visų Kinijos elektroninės prekybos pirkimų. Prognozuojama, kad kiekvienas Kinijos skaitmeninis pirkėjas šiais metais išleis vidutiniškai 420 eurų, o bendras tarpvalstybinių elektroninės prekybos pirkėjų skaičius Kinijoje pasieks 740 mln. ribą.
Kinija yra viena iš 10 prioritetinių Lietuvos eksporto rinkų, todėl prekyba šioje valstybėje ypač svarbi Lietuvos verslui.