Vienos didžiausių Kinijos technologijų kompanijos „Xiaomi“ produktų pardavimai jau du mėnesius iš eilės – balandį ir gegužę – didžiausiame technikos ir elektronikos prekybos tinkle „Topo centras“ aplenkė tokius prekės ženklus kaip „Apple“, „Sony“ ar „LG“ ir tapo antru populiariausiu parduodamu prekės ženklu. Šiuo metu vis dar pirmauja „Samsung“, tačiau „Xiaomi“ sparčiai vejasi šį ilgai dominavusį prekės ženklą.
„Topo centro“ generalinis direktorius Remigijus Štaras tai paaiškina tuo, kad šiuo metu labai populiarėja prekių kategorijos, kuriose „Xiaomi“ pirmauja: „Jau beveik metus jaučiame išskirtinį susidomėjimą šio gamintojo produktais, todėl nuolat didiname „Xiaomi“ asortimentą, kuris šiuo metu viršija 200 prekių. Daugiausiai prie tokio „Xiaomi“ prekės ženklo šuolio prisidėjo šios kompanijos gaminami elektriniai paspirtukai, robotai-dulkių siurbliai, telefonai ir „Xiaomi“ siurbliai-šluotos“, – teigia „Topo centro“ generalinis direktorius.
„Xiaomi“ kompanija yra žinoma dėl patrauklaus, minimalistinio dizaino, lengvo valdymo, o svarbiausia – puikaus kainos ir kokybės santykio, todėl nieko nuostabaus, kad jų produkcija tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse tampa vis populiaresnė ir auga kartais“, – teigia R. Štaras.
Anot jo šiais metais vien balandžio mėnesį „Topo centre“ buvo parduota daugiau elektrinių paspirtukų nei pernai per visus metus, kurių didžiąją dalį jų sudaro būtent elektriniai paspirtukai, gaminami kompanijos „Xiaomi“. Šis gamintojas taip pat užima vis didesnę telefonų rinkos dalį. Per pastaruosius metus šių įrenginių pardavimai pasaulyje krito, o „Xiaomi“ buvo vienas nedaugelio sugebėjusių auginti pardavimus kartais.
„Xiaomi“ šiuo metu yra penktas didžiausias išmaniųjų telefonų gamintojas Vakarų Europoje – per metus kompanija savo rinkos dalį čia užaugino net 415,2 proc. Kompanijos pelnas taip pat išaugo daugiau kaip 118 proc., tad tai yra viena iš greičiausiai Europoje augančių kompanijų.
„Dar neseniai kinų gamybos produkcija asocijavosi su žema kokybe ir kopijomis. Dabar šios šalies gamintojai pirmauja daugelyje sričių. Tad ir „Xiaomi“ augimas atrodo natūralus: jei augimas tempas išliks panašus, jau po kelių metų „Xiaomi“ turi visas galimybes tapti populiariausiu prekės ženklu mūsų šalyje“, – prognozuoja „Topo centro“ generalinis direktorius.