„Sony“, kaip ir jos likimo sesė „LG“, pastaruoju metu negali pasigirti sėkme išmaniųjų telefonų rinkoje. Abiejų kompanijų mobiliųjų telefonų padaliniai metai iš metų susiduria su mažėjančiais pardavimais ir tikrai neatrodo, kad artimiausiu gamintojai išvys šviesą tunelio gale.
Prieš mėnesį sužinojome, kad japonai pardavė net 7 milijonais išmaniųjų telefonų mažiau nei pernai ir patyrė beveik 900 milijonų JAV dolerių nuostolį. Pasak pačios „Sony“, jeigu niekas nesikeis, kitąmet gamintojas privalės atleisti pusę darbuotojų, susijusių su išmaniųjų telefonų verslu.
Taigi, natūralu, kad kompanija nutarė į tai reaguoti nutraukdama prekybą „Sony“ telefonais mažiau sėkminguose regionuose: Australijoje, Šiaurės ir Pietų Amerikoje, bei Viduriniuosiuose Rytuose. Tai leis japonų milžinei susikoncentruoti į prioritetines rinkas – Japoniją, Honkongą, Taivaną ir Europą, kas reiškia, kas šio prekinio ženklo fanams Lietuvoje, bent jau kol kas, nereikėtų baimintis.
Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad „Sony“ mažais žingsneliais juda link visiško išmaniųjų telefonų verslo atsisakymo, bet, pasak kompanijos vadovo, šie įrenginiai ir toliau išliks centrine gamintojo pramogų verslo vizijos dalimi.