Profesionalias duomenų atstatymo paslaugas teikianti UAB „Abakas“ viršijo planuotus pajamų augimo rodiklius ir pernai iš šios veiklos gavo 551 tūkstantį litų pajamų – 31 procentu daugiau nei 2005 metais, kuomet pajamos buvo 420 tūkstančių litų. Bendrovė yra pasaulinės duomenų atstatymo technologijų lyderės „Ontrack“ partnerė Baltijos šalims ir Kaliningrado sričiai. „Profesionalių duomenų atstatymo paslaugų paklausa padeda bendrovei jau antrus metus iš eilės padidinti pajamas daugiau kaip 30 procentų.“ – sako "Ontrack" atstovas Baltijos šalims ir Kaliningrado sričiai Laimis Runkevičius. - „Tačiau šiemet pastebėjome įdomią tendenciją – bendrovės pajamos sparčiai išaugo beveik nepakitus gautų užsakymų skaičiui, o tai galima paaiškinti tuo, kad įmonės į mus kreipėsi su gerokai rimtesnėmis problemomis ir jų sprendimas pareikalavo daugiau profesionalumo ir sąnaudų“. Iš viso pernai 13 procentų išaugo avarinių užsakymų skaičius, kuomet buvo iškilusi rimta grėsmė įmonių informacinių technologijų infrastruktūros veiklai.
„Taip pat pernai sulaukėme daugiau užsakymų iš naujų klientų ir tai mus džiugina“ – sako L. Runkevičius. – „Nuolatiniai mūsų klientai jau yra nemažai investavę į informacijos saugumą ir su šiomis problemomis susiduria rečiau, tuo tarpu naujų klientų augimas rodo, kad mūsų pastangos aktyviai populiarinti duomenų atstatymo paslaugas duoda gerus rezultatus“.
2007 metais „Abakas“ planuoja padidinti pajamas maždaug 25 procentais. „Manome, kad profesionalių duomenų atstatymo paslaugų paklausa ilgai išliks stabili“ – teigia L. Runkevičius. - „Iš vienos pusės, ir toliau augs saugojamos informacijos kiekis bei jos svarba verslui, iš kitos pusės, nesumažės duomenų praradimo priežąsčių, kurios gali būti labai įvairios - tai žmogiškosios klaidos, techninės bei programinės įrangos gedimai, elektros tinklo trikdžiai, fizinis laikmenos pažeidimas, kompiuteriniai virusai, stichinės nelaimės ir kt.“
Bendrovė šiemet taip pat planuoja pristatyti naujas paslaugas, suaktyvinti veiklą su užsienio partneriais ir išplėsti jų ratą, didesnį dėmesį skirs specializuotos duomenų atstatymo programinės įrangos pardavimams. Ir toliau bus vykdoma aktyvi rinkodaros kampanija populiarinant duomenų atstatymo paslaugas tarp valstybinių bei verslo įmonių, o taip pat ir pavienių vartotojų.