„Facebook“ atstovai pranešė savo socialiniuose tinkluose sušvelninantys reklamos politikos reikalavimus finansiniams produktams ir paslaugoms, susijusioms su kriptovaliutomis ir blockchain technologijomis. Pasak jų, šį sprendimą paskatino priimti iš bendruomenės gautos užklausos.
Dabar paleidimas skelbimų, susijusių su blockchain technologija, naujienomis, švietimu ir įvykiais kriptovaliutų sferoje, vyks be išankstinio patvirtinimo etapo. Tuo tarpu toks reikalavimas vis dar galioja reklamuojant kriptovaliutas, o ICO ir dvejetainių parinkčių reklama vis dar neleidžiama. Nuo birželio 5 d. didžiausias pasaulyje socialinis tinklas taip pat visiškai uždraudžia reklamuoti CFD ir sudėtingus finansinius produktus, kurie, anot jo atstovų, pasižymi grobuonišku požiūriu.
Prisiminsime, kad „Facebook“ ir „Instagram“ uždraudė ICO ir kriptovaliutos reklamą praėjusių metų sausio pabaigoje. Tiesa, kai kurie reklamuotojai rado kelią šį draudimą apeiti. Tų pačių metų birželio mėn. „Facebook“ buvo leista publikuoti skelbimus, kurie reklamuoja kriptovaliutas ir susijusį turinį, jei reklamuotojas perėjo išankstinio patvirtinimo procedūrą.