Nuosekliai augantis klientų skaičius ir duomenų vartojimas bei greičiausio interneto Lietuvoje paslauga lėmė mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ pajamų didėjimą. Pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovės pajamos pasiekė 58,9 mln. eurų ir buvo 10,1 proc. didesnės nei prieš metus.
EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) sudarė 22,2 mln. eurų ir buvo 25,3 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
„Metus pradėjome sėkmingai: nuosekliai didėjantis klientų skaičius, vis dar šuoliais augantis duomenų vartojimas ir tikslingos investicijos nulėmė pajamų augimą. Jas ir toliau skirsime inovatyvių paslaugų kūrimui, pasirengimui 5G plėtrai bei dalyvavimui rudenį numatytame leidimų dažniams konkurse“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Pirmojo 2019 m. ketvirčio statistika rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik 1,9 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., bendras klientų skaičius padidėjo 2,7 proc., o verslo klientų skaičius pasiekė 191,9 tūkst. ir yra 5 proc. didesnis nei tuo pačiu metu pernai.
Pirmąjį šių metų ketvirtį vartotojai Lietuvoje naršė rekordiškai daug – 67,6 proc. daugiau nei tuo pačiu metu praėjusiais metais. Pirmą 2018 m. ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 20,4 tūkst. TB duomenų, o tuo pačiu metu šiemet – 34,2 tūkst. TB.
Šiais metais Ryšių reguliavimo tarnybos atlikti skelbiami matavimai rodo, kad vidutinė „Tele2“ teikiamo 4G interneto sparta yra didžiausia – siekia net 62,9 megabitų per sekundę. Tuo tarpu kitų dviejų operatorių ryšio sparta siekia 50,4 ir 39,2 megabitų per sekundę.
Operatoriaus klientai tinkle ne tik daugiau naršė, bet ir skambino – pirmąjį šių metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., buvo prakalbėta net 27 mln. minučių daugiau.
Duomenų vartojimo augimas vis dar fiksuojamas ir keliaujančių po Europos Sąjungos šalis tarpe. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius keliautojai, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, naršė pusantro karto daugiau – duomenų kiekis padidėjo nuo 171 tūkst. iki 311 tūkst. GB.
Keliaujantys pastebimai daugiau ir skambino – iškalbėtų minučių skaičius, palyginus tą patį 2018 m. ir šių metų laikotarpį, yra trečdaliu didesnis, augo nuo 48 mln. iki 64 mln. minučių.
Prie finansinių rezultatų augimo prisidėjo ir toliau populiarėjanti namų interneto paslauga. Vien šio segmento vartotojų skaičius išaugo net iki 148 tūkst., o tai yra 35 proc. daugiau klientų nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2018 metais (109 tūkst. klientų).
Į ryšio kokybės gerinimą per pirmąjį 2019 m. ketvirtį „Tele2“ jau spėjo investuoti daugiau nei 2 mln. eurų. Ypač daug dėmesio yra skiriama 4G+ tinklo vystymui, kuris operatoriaus tinkle dengia 81 proc. Lietuvos teritorijos. Tuo tarpu „Tele2“ 4G tinklas apima 99 proc. šalies teritorijos.
Lietuvoje šiuo metu veikia 1284 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinės stotys.