„Huawei“ 2019-uosius pradėjo gerindama finansinius rodiklius. Per pirmąjį šių metų ketvirtį technologijų gamintoja sugeneravo 179,7 mlrd. juanių (~23,8 mlrd. eurų) pajamų, t. y. 39 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Bendrovės grynasis pelnas per pirmuosius tris šių metų mėnesius, lyginant su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, taip pat augo 8 proc.
Kaip teigia „Huawei“ Baltijos šalių komunikacijos vadovas Mindaugas Plukys, bendrovė toliau koncentruojasi į aukščiausius standartus atitinkančios įrangos gamybą, tuo pačiu didindama savo veiklos efektyvumą bei kokybę. Būtent tai leido pagerinti įmonės finansinius rezultatus.
„Dedame dideles pastangas, siekdami vartotojams pasiūlyti geriausius produktus rinkoje. Akivaizdu, kad tą įvertina ir pirkėjai. Štai visai neseniai pristatyta P30 išmaniųjų įrenginių serija sulaukė didelio populiarumo ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Kituose IT sektoriuose taip pat esame tarp lyderių ar arti jų“, – džiaugiasi M. Plukys.
Pasak kompanijos atstovo, 2019 m. žada dideles galimybes, kadangi visame pasaulyje prasidės spartus 5G ryšio technologijų diegimas. Dėl šios priežasties „Huawei“, kaip viena 5G technologijų sektoriaus lyderių, turės progą dar labiau pagerinti savo finansinius rezultatus. Kovo mėnesio pabaigoje kompanija buvo pasirašiusi 40 komercinių sutarčių su lyderiaujančiomis telekomunikacijų bendrovėmis, taip pat pasaulinei rinkai pasiūlė daugiau nei 70 tūkst. 5G bazinių stočių.
Prie kompanijos sėkmingo augimo prisidėjo tai, kad pirmąjį ketvirtį „Huawei Enterprise Business Group“ pristatė savo skaitmeninę platformą ir naują „Huawei Inside“ strategiją. Kompanija įsipareigojusi kurti ne tik skaitmeninės Kinijos pagrindus, bet ir viso skaitmenizuoto pasaulio branduolį. Būtent tam buvo pristatytas „Digital Platform“ projektas, aprėpiantis visuotinį jungiamumą ir beribį intelektualumą.
„Huawei“ taip pat įdiegė pirmąjį 5G ryšį palaikantį „Wi-Fi 6“ prieigos tašką bei iki kovo pabaigos jau spėjo klientams pristatyti daugiau „Wi-Fi 6“ technologijos produktų nei bet kuri kita kompanija. Sėkmingą metų pradžią lėmė ir išmaniųjų įrenginių gamyba. Per pirmuosius tris mėnesius „Huawei“ pardavė daugiau nei 59 mln. išmaniųjų telefonų bei sėkmingai įsiliejo į nešiojamųjų kompiuterių, dėvimųjų įrenginių ir išmaniųjų namų rinkas, kurioms taip pat pasiūlė novatoriškų produktų.
Nepaisant to, kompanija neužmiega ant laurų ir toliau vysto savo produkcijos spektrą. Vienas pagrindinių iššūkių – „Huawei Cloud“ technologijos tobulinimas. Bendrovės inžinieriai dirba ties šiuo vieno langelio principu veikiančiu ir dirbtiniu intelektu paremtu projektu, siekdami sukurti geriausią įmanomą hibridinį virtualų debesį.
Šis leidžia skirtingoms pramonės šakoms visapusiškai išnaudoti dirbtinio intelekto galimybes. Pirmąjį šių metų ketvirtį „Huawei Cloud“ sprendimas buvo pristatytas Singapūre, o iš viso su šia technologija jau sutiko dirbti daugiau nei milijonas naudotojų.