Prekybos buitine technika ir elektronika tinklas „Elektromarkt“ pradeda plėsti savo parduotuvėse teikiamas paslaugas, tarp kurių nuo šiol atsiranda greitas išmaniųjų telefonų taisymas, kompiuterių apžiūra, prekių nuoma renginiams ar testavimas ir kt. Šios permainos susijusios su tinklo sprendimu teikti savo pirkėjams ne tik naujausias buitinės technikos ar elektronikos prekes, bet ir suteikti visas su tuo susijusias paslaugas vienoje vietoje. Per šiuos metus ketinama pirkėjams pasiūlyti bei ištobulinti daugiau nei 15 skirtingų paslaugų. Dėl šių paslaugų galima kreiptis tinklo parduotuvėse specialiai įrengtose paslaugų zonose.
Pirmoji nauja paslauga, kurią prekybos tinklas jau dabar pilnai teikia Vilniaus parduotuvėse – skubus mobiliųjų telefonų taisymas, duomenų išsaugojimas ir pakaitinio telefono suteikimas. Dažniausių populiariųjų telefonų gedimų – suskilusio ar dužusio ekrano, baterijos keitimo – sutaisymo terminas yra vos nuo 1 valandos, o kol telefonas taisomas, pirkėjui bus suteiktas pakaitinis. Čia pat teikiamos ir telefonų duomenų perkėlimo, išsaugojimo galimybės, galima apsirūpinti papildoma apsauga – apsauginiais stiklais, dėklais ar draudimu.
Pasak UAB GV Group, valdančios „Elektromarkt“ tinklo parduotuves, laikinai einančio direktoriaus pareigas Igno Dučinsko, paslaugų įvedimas ir stiprinimas yra logiškas žingsnis tinklo plėtroje.
„Šiais laikais technologijos kiekvieną dieną sudėtingėja, jų atsiranda vis naujų ir tokių paslaugų poreikis – labai natūralus. Todėl norime savo pirkėjams pasiūlyti viską iš vienų rankų: patogioje vietoje jie gali ne tik įsigyti naujausias technologijas, bet ir gauti visas su tuo susijusias paslaugas – profilaktinę priežiūrą, pagalbą pajungiant, konsultacijas ir t. t. Tikime, kad tokių paslaugų įvedimas mūsų pirkėjams sutaupys daug laiko bei pinigų. Kokybiškų paslaugų užtikrinimą pradėjome nuo operatyvaus telefonų taisymo tam skirtoje paslaugų zonoje. O per šiuos metus plėsdami ir pristatydami kitas paslaugas, sieksime ir toliau užtikrinti pirkėjų patogumą: nuo naujos, kokybiškos prekės radimo bei jos įsigijimo iki jos kelio į pirkėjo namus bei baigiant tos prekės kokybiška profilaktine priežiūra – viskas vienoje vietoje“, – teigia I. Dučinskas.
Visos naujos paslaugos, kaip teigia I. Dučinskas, kurios bus pradėtos teikti tinklo parduotuvėse, bus orientuotos į pirkėjų patogumą bei dažniausiai kylančias problemas. Pavyzdžiui, jau dabar į tinklo parduotuves Vilniuje galima atnešti kompiuterius, o aukštos kvalifikacijos konsultantai paslaugų zonoje įdiegs naujas programas, pataisys neveikiančius kompiuterius ar suteiks patarimų, kurių nebereikės prašyti savo draugų ar giminaičių.
„Norime, kad pirkėjas jaustųsi maksimaliai patogiai, todėl stengiamės užtikrinti ir paslaugų atlikimo greitį. Taip pirkėjai galės lengviau planuotis savo laiką – palikę telefoną ar kompiuterį taisymui, galės pasižiūrėti kino teatre filmą, pavalgyti ar tiesiog pasivaikščioti po prekybos centrą. Tokios paslaugos patogios ir naujai įsigijusiems prekes – kol pirkėjai pietaus arba dairysis po kitas parduotuves, per šį laiką konsultantai jau pilnai paruoš kompiuterį ar kitą įrenginį naudojimui ir jį atsinešus namo bus galima iš karto naudoti“, – sako I. Dučinskas.