Įmonėje „Telia Lietuva“ – permainos. Ketvirtadienį ji atleidžia šimtus savo darbuotojų. Tokią informaciją naujienų portalui DELFI patvirtino bendrovės atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.
„Siekdama dirbti efektyviau ir sukurti lankstesnę paslaugų struktūrą, „Telia“ planuoja veiklos rokiruotę – mažina darbuotojų skaičių „Telia Lietuvoje“ ir didina naujų darbo vietų skaičių Vilniuje veikiančiame „Telia Global Services Lithuania“ paslaugų centre.
Pokyčiai taip pat sustiprins „Telia“ jau pradėtą procesų skaitmeninimo programą ir kai kurių funkcijų perdavimą trečiosioms šalims“, – buvo rašoma bendrovės atsiųstame pranešime.
Planuojama, kad per 2019 metus „Telia Lietuvoje“ dirbančių žmonių skaičius sumažės 285 etatais, tuo tarpu „Telia Global Services Lithuania“ paslaugų centro komanda iki šių metų pabaigos bus padidinta iki 500 darbuotojų.
Kaip buvo teigiama, įgyvendinant struktūrinius pokyčius daliai „Telia Lietuva“ darbuotojų pirmiausia bus siūlomos vidinės karjeros galimybės, pavyzdžiui, darbo pozicijos Vilniuje veikiančiame ir sparčiai besiplečiančiame paslaugų centre. Esant poreikiui, bendrovė darbuotojams padės persikvalifikuoti – tam bus rengiamos vidinės karjeros dienos, pasitelkiamos jau vykdomos programos, pavyzdžiui, „Telia“ IT akademija“, buvo rašoma pranešime spaudai.
Tais atvejais, kai darbuotojams pagal jų turimas kompetencijas vidinių karjeros galimybių neatsiras arba siūlomos naujos pozicijos jų netenkins, jų darbo sutartys bus nutraukiamos.
Darbuotojai, su kuriais bus nutraukiamos darbo sutartys, gaus ne tik visas Lietuvos įstatymų nustatytas išmokas, bet ir, atsižvelgiant į jų veiklos įvertinimą, papildomus priedus. Siekiant palengvinti jų integraciją darbo rinkoje, pagal poreikį bus siūlomos įvairios konsultacijos.
„Žmonės iš mūsų nori kokybiškų paslaugų, patogaus aptarnavimo ir geros kainos. Todėl, kaip didžiausia Lietuvos telekomunikacijų bendrovė, privalome būti ne tik technologijų, bet ir verslo valdymo lyderiai – tiek rinkoje, tiek „Telia Company“ grupėje.
Artimiausiu metu planuojame skirti didelį dėmesį ir investicijas gerinant klientų aptarnavimo sistemas ir skaitmeninant vidinius procesus. Dėl to, iš esmės peržiūrime darbuotojų atsakomybes ir jų vykdomas darbo užduotis. Tai yra būtina siekiant sukurti lankstesnę, paprastesnę ir sklandžiau veikiančią įmonės struktūrą, kuri visos „Telia“ grupės mastu įgis didesnę reikšmę ir svorį“, – sako „Telia Lietuva“ vadovas Danas Strömbergas.
Be to, pasak D. Strömbergo, gerą pagrindą paprastinti vidinę „Telia Lietuva“ struktūrą ir veikti efektyviau su mažesniu darbuotojų skaičiumi paklojo keliasdešimties milijonų eurų vertės investicijos į verslo transformaciją ir skaitmeninimą, skirtos po bendrovių „Teo“ ir „Omnitel“ apjungimo.
Remiantis „Sodros“ duomenimis, įmonėje balandžio 3 dieną dirbo 1923 darbuotojai, kurių vidutinis atlyginimas 2019-ųjų vasarį siekė 2071,80 Eur iki mokesčių.