Per praėjusius metus Lietuvos gyventojai tapo kur kas išmanesni – net penktadalis jų savo namuose turi šešis ar daugiau išmaniųjų įrenginių, prijungtų prie interneto. Išmaniųjų sprendimų poreikis šalyje toliau auga: trečdalis gyventojų turėjo išmokti naudotis naujais išmaniaisiais sprendimais, nes negalėjo atlikti įprastos užduoties, o labiausiai Lietuvos gyventojai išmanizacijos pasigenda sveikatos apsaugoje, namų buityje ir švietime.
Esant tokiam kontekstui „Bitė Lietuva“ antradienį pristatė atnaujintą pozicionavimą ir vizualinį identitetą – bendrovė sudėtingas technologijas vers paprastomis ir patogiomis naudoti paslaugomis, kad kliento kiekviena diena būtų lengvesnė.
„Pasaulyje yra daug sparčiai besivystančių technologijų, kurios dėl įvairių priežasčių neįsitvirtina mūsų namuose ar darbe. Sukaupėme daug patirties kuriant ir vystant išmanius sprendimus bei paslaugas, kurie jau šiuo metu supaprastina mūsų klientų kasdienybę. Šiandien klientams duodame pažadą – su „Bite“ bus lengviau. O kad tai būtų dar ryškiau – atnaujiname ir „Bitės“ logotipą bei vizualinį identitetą. Nuo šiol mes dar modernesni, dar lengvesni ir technologiškesni, tačiau tokie patys draugiški ir besirūpinantys klientų poreikiais“, – sako Pranas Kuisys, „Bitės“ vykdomasis direktorius.
Pasak jo, bendrovė viduje išsikėlė tikslą po penkerių metų 25 proc. pajamų gauti iš išmaniųjų sprendimų: „Labiausiai koncentruosimės į išmaniųjų namų, nešiojamų įrenginių ir pramogų bei laisvalaikio sprendimus. Šiuo metu aktyviai dirbame prie išmaniojo sprendimo, susijusios su vaizdo turiniu. Jį rinkai pristatysime dar šiemet.“