Pasaulinė IT sprendimų kompanija „Hewlett-Packard“ (HP) praėjusių metų pabaigoje įtvirtino savo lyderės pozicijas stalo ir nešiojamų kompiuterių rinkoje pasaulyje bei Baltijos šalyse. Tarptautinės rinkos tyrimų kompanijos IDC duomenimis, 2006 metų paskutinį ketvirtį HP padidino savo užimamą rinkos dalį iki 18,1 proc. ir artimiausią konkurentą pralenkė 2,2 procentinio punkto.
HP kompiuterių pardavimas pasaulyje išaugo 23,8 proc., o tai yra 3 kartus didesnis rodiklis nei bendras rinkos augimas. 2006 metais HP tapo lydere ir Baltijos šalių kompiuterių rinkoje, savo užimamą dalį per metus padidinusi net 130 proc.
„Daug įtakos sparčiam HP augimui Baltijos šalyse turėjo namų vartotojams skirtos nešiojamųjų kompiuterių serijos „HP Pavilion“ pristatymas. Vartotojai itin palankiai įvertino išskirtinį šių kompiuterių dizainą bei daugialypės terpės funkcijas. Pastaruosius pranašumus ketiname plėtoti ir 2007 metais, diegdami naujausias technologijas bei praturtindami vartotojų patirtį“, – teigia HP Asmeninių įrenginių grupės rinkodaros vadovė Baltijos šalyse Evelina Rimkienė.
„Tuo tarpu verslo klientų segmentui pristatėme HP profesionalių naujovių („HP Professional Innovations“) paketą, diegiamą į verslo klasės „HP Compaq“ serijos nešiojamuosius bei stalo kompiuterius. Šios naujovės palengvina darbą su kompiuteriu, užtikrina didesnį saugumą bei patikimumą“, – sako E.Rimkienė.
Anot jos, sėkmingi HP rezultatai rodo, kad kompanija pasirinko tinkamą kryptį, jos siūlomi produktai atitinka vartotojų poreikius. „Šįmet Baltijos šalyse nešiojamųjų kompiuterių paklausa ir toliau sparčiai augs. Jau pernai stalo ir nešiojamųjų kompiuterių pardavimai susilygino, o šiais metais jų bus parduota daugiau nei stalinių“, – sako E.Rimkienė.