„VW“ vadovas Herbert’as Diess’as gana įdomiai ir atvirai pakomentavo situaciją apie „VW“ kompanijos elektromobilių ateitį ir pareiškė, kad „Tesla“ kompanija turi akivaizdų privalumą prieš senąsias automobilių kompanijas.
Herbert’as „Financial Times“ pareiškė, kad „Tesla“ kompanijai nereikia nerimauti dėl iškastiniu kuru varomų automobilių ateities ir apsaugoti šį verslo segmentą. Tai, kad „Tesla“ reikia rūpintis tik elektromobiliais ir jų pardavimu, jiems suteikia ženklų privalumą prieš senąsias automobilių kompanijas.
„Manau, kad Tesla dirba gerai. Jiems nereikia rūpintis palikimu. Jiems nereikia rūpintis naujos kartos benzininiais varikliais ir jie iš tikrųjų visą dėmesį gali sutelkti į ateitį. Tai – privalumas.“
Panašu, jog Herbert’as Diess’as nori pasakyti, kad nors ateityje jie mato elektrines transporto priemones, tačiau jie vis tiek turi nerimauti ir dėl savo senųjų verslo šakų, tai yra iškastiniu kuru varomų automobilių.
Žinoma, kai daugelį metų visas pelnas atkeliaudavo iš tokių automobilių pardavimų ir atrodė, kad tai niekad nesibaigs, tampa sunku pripažinti, jog metas keistis. Tačiau reikia pripažinti ir tai, kad „VW“ intensyviai investuoja į elektrines transporto priemones ir Diess’as mano, jog masinė jų gamyba leis „VW“ pasivyti konkurentus.
„Kai kurie mūsų konkurentai demonstruoja gerokai didesnį greitį programinės įrangos kūrimo ir diegimo srityse. Mes šiose srityse vis dar atsiliekame, tačiau pasižymime geru mastu [kompanijos dydžiu ir pajėgumais], tad turime galimybę pasivyti [konkurentus].“
Pagal dabartinius planus „VW“ planuoja iki 2025-ųjų metų pagaminti apie 3 mln. vienetų elektrinių transporto priemonių. 2025-ieji atrodo gana toli ir tikriausiai daugelis norėtų, kad tokio lygio kompanija, kaip „VW“, darbuotųsi greičiau, juolab, kad „Tesla“ nemiega, o didina gamybos bei pardavimų apimtis ir netgi ženkliai mažina elektromobilių kainas, tačiau ir toks „VW“ judėjimas link automobilių elektrifikavimo yra pozityvus žingsnis, ypač prisimenant „dyzelgeito“ skandalą ir jo pasekmes.