Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ įtraukta į prestižinio Didžiosios Britanijos dienraščio „Financial Times“ sudaromą sparčiausiai augančių Europos įmonių TOP 1000, kuriame užima 377 vietą.
„Tai, kad esame pastebimi ir tarptautinėje erdvėje – mūsų įdirbio ir pasirinktos strategijos rezultatas. Investuojame į įrankius, kurie leidžia matuoti ir analizuoti didelius duomenų kiekius ir priimti sprendimus su minimaliu žmogaus įsikišimu“, – sako „Good one“ direktorius Tomas Varnas.
Pasak jo, technologinis pranašumas konkurencinėje erdvėje suteikia galimybes itin efektyviai įgyvendinti reklamos kampanijas ir plėtoti klientų verslą globaliame internete.
Trečius metus leidžiamą TOP 1000 įmonių reitingą sudaro Europos įmonės, kurios pasiekė didžiausią metinį pajamų augimo tempą nuo 2014 iki 2017 metų.
„Financial Times“ TOP 1000 reitinge „Good one“ užima 377 vietą, bendrovės augimas vertinamuoju laikotarpiu – 431 proc. Taip pat į šį reitingą pateko dar dvi Lietuvos įmonės – „Deeper“ (246 vieta, pajamų augimas 580 proc.) ir „TeleSoftas“ (523 vieta, 333 proc.).
2018 metais „Good one“ antrus metus iš eilės pateko į prestižinį sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių sąrašą kompanijos „Deloitte“ projekte „Technology Fast 50“, kuriame užėmė 31 vietą.
„Good one“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse integruotos komunikacijos įmonių grupei „Havas Baltics“