Lietuvių plėtojamas rinkodaros kanalų analizės ir ataskaitų ruošimo startuolis „Whatagraph“, savo klientų gretose turintis pasaulinio garso bendroves, pritraukė 600 tūkst. Eur investiciją. Startuolio vadovo ir vieno iš įkūrėjų, Justo Malinausko, teigimu, tai leis jų verslui per šiuos metus pajamas išauginti daugiau nei 300 proc.
2015 m. vasarį Klaipėdoje įkurto startuolio „Whatagraph“ pritraukta investicija priskiriama vadinamajam A serijos paruošiamajam raundui, kuris dažnai laikomas vienu svarbiausių startuolių plėtojimo postūmių.
Sudaryti investavimo sandorį ir pasiekti tokio lygio startuolio įvertinimą padėjo ne tik ambicinga „Whatagraph“ komanda ir jos vadovai, bet ir advokatų kontorų „Glimstedt“ bei „Sorainen“ teisininkai.
Pusę į „Whatagraph“ platformą investuotos sumos, t. y. 300 tūkst. Eur, skyrė vienas didžiausių lietuvių įkurtų rizikos kapitalo fondų „Open Circle Capital“. Likusią dalį investavo patys startuolio įkūrėjai broliai Malinauskai (Justas, Tomas ir Andrius) bei dar vienas fondas, apie kurį paskelbti žadama vėliau.
„Investuotojų skirtos lėšos leis „Whatagraph“ tinkamai pasiruošti dar svarbesniam A serijos investicijų pritraukimo raundui. Taip pat sudarys galimybę išplėsti veiklą – darbuotojų skaičių beveik padvigubinant. Jų bus daugiau ir Klaipėdoje, ir Vilniuje esančiuose mūsų biuruose. Labiausiai pagausės pardavimo specialistų komandos gretos“, – sakė J. Malinauskas, kurio vadovaujamas startuolis turi biurą ir Olandijoje.
Skaitmeninės rinkodaros srityje seniai dirbančio verslininko vadovaujama bendrovė yra vienas sėkmingiausių Lietuvos SaaS tipo (angl. software as a service) startuolių. Kasmetinis jo augimas iki šiol buvo 250 proc., o klientų sąraše puikuojasi kiekvienam pažįstami vardai. Pavyzdžiui, „Heineken“, „The New York Times“, „Ogilvy“ ir net legendinio investuotojo Warreno Buffetto valdoma bendrovė „Berkshire Hathaway“.