Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“ kartu su verslo angelais investavo 170 000 Eur į sparčiai augantį lietuvių sukurtą reklamos įrankį „SixAds“, skirtą el. parduotuvėms. Gautą finansinę injekciją įmonė skirs plėtrai ir produkto tobulinimui.
Bendrovės sukurtas reklamos apsikeitimo įrankis simuliuoja tradicinių prekybos centrų efektą: paprastai prekybos centruose parduotuvės yra viena šalia kitos ir jos vienos kitoms padeda pritraukti klientus. Šiuo atveju el. parduotuvės gali keistis reklamomis viena su kita – jeigu el. parduotuvė A prekiauja marškinėliais, o el. parduotuvė B pardavinėja kelnes, tuomet jų reklama bus patalpinta el. parduotuvėje A, o nuorodą įsigyti marškinėlius matysite apsilankę el. parduotuvėje B. Tai leidžia parduotuvėms sutaupyti lėšų ir tuo pačiu gauti naujų klientų, nesumažinant savo pačių pirkėjų srauto.
Šiuo metu el. parduotuvių, naudojančių „SixAds“, yra apie 7 000. Didžioji dalis įrankio naudotojų yra iš JAV, tačiau atsižvelgiant į tai, kad sparčiai daugėja el. parduotuvių, kurios įvertina įrankio išskirtinumą bei tampa įmonės klientais, planuojama plėstis ir kitose rinkose: Kanadoje ir Jungtinėje Karalystėje.