„LG Electronics“ (LG) vakar paskelbė 2018 metais gavusi rekordines pajamas, kurios siekia 61,3 trilijono Pietų Korėjos vonų (54,4 mlrd. USD) – tai antri metai iš eilės, kai kompanijos pardavimai viršija 60 trilijonų vonų (53,2 mlrd USD). Lyginant su 2017-aisiais, metinis LG pelnas padidėjo beveik 10 proc. ir siekė 2,7 trln. vonų (2,4 mlrd. USD). Tam didelę įtaką turėjo rekordinis namų elektronikos ir laisvalaikio prietaisų namams pelningumas.
2018 metų IV ketvirčio pajamos buvo didesnės nei III ketvirčio ir siekė 15,77 trln. vonų (13,99 mlrd. USD), tiesa, dėl mažesnių mobiliųjų įrenginių pardavimų, jos buvo 7 proc. žemesnės nei 2017 metų IV ketvirtį. Dėl to ir ketvirčio veiklos pajamos sumažėjo iki 75,7 mlrd. vonų (67,1 mln. USD).
LG namų elektronikos ir oro kondicionierių padalinio 2018 metų pajamos siekė 19,36 trln. vonų (17,17 mlrd. USD), o tai yra beveik 5 proc. daugiau nei užpernai. Metinis pelnas sudarė 1,52 trln. vonų (1,35 mlrd. USD) ir buvo didžiausias kompanijos istorijoje. Ketvirto ketvirčio pajamos siekė 4,33 trln. vonų (3,84 mlrd. USD) ir išaugo daugiau nei 3 proc. Nepaisant valiutos keitimo sunkumų Centrinėje ir Pietų Amerikoje bei politinio nestabilumo Artimuosiuose Rytuose, bendrovės pajamos šį laikotarpį išliko stabilios. Prognozuojama, kad stipriausias pernai LG padalinys ir šįmet ves kompaniją į priekį dėl didelės ir nuolat augančios aukštos klasės produktų paklausos Pietų Korėjoje, tuo pačiu siekiant sušvelninti tarptautinės prekybos ir valiutos keitimo rizikas.
LG laisvalaikio prietaisų namams padalinys pernai gavo 16,21 trln. vonų (14,37 mlrd. USD) pajamų, o jo pelnas siekė rekordinius 1,52 trln. vonų (1,35 mlrd. USD), kurį pasiekti padėjo LG aukščiausios klasės produktų pasiūla. 2018 metų IV ketvirčio pardavimai siekė 4,56 trln. vonų (4,04 mlrd. USD) ir buvo 6 proc. mažesni nei tuo pačiu laikotarpiu ankstesniais metais, tačiau 23 proc. didesni nei III ketvirtį dėl išaugusios sezoninės paklausos. Ateityje LG tikisi padidinti ne tik pajamas, bet ir pelną, sutelkdama dėmesį į OLED TV bei „Ultra HD TV“ televizorių pardavimų skatinimą.
LG mobiliojo ryšio komunikacijų padalinys 2018 metais gavo 7,98 trln. vonų (7,08 mlrd. USD) pajamų, o jo pardavimai IV ketvirtį siekė 1,71 trln. vonų (1,51 mlrd. USD) ir buvo 16 proc. mažesni lyginant su trečiuoju ketvirčiu. Nors metinis veiklos nuostolis padidėjo iki 790,1 mlrd. vonų (700,65 mln. USD), matomi teigiami naujos mobiliojo ryšio padalinio struktūros rezultatai – geriau valdomos materialinės išlaidos ir didesnis valdymo efektyvumas, kurį lemia padalinio platformos modulizavimo strategija. 2019 metais LG mobiliojo ryšio padalinys skirs daug dėmesio 5G įrenginiams bei plataus pasirinkimo išmaniesiems telefonams, sutelkdamas dėmesį į rinkas, kuriose LG prekės ženklas užimą stiprią poziciją.
LG transporto priemonių komponentų padalinys 2018 metais uždirbo 4,29 trln. vonų (3,8 mlrd. USD) – 28 proc. daugiau nei 2017-aisiais. Paskutinio metų ketvirčio pajamos siekė 1,4 trln. vonų (1,24 mlrd. USD) – tai buvo geriausias ketvirtis per visą padalinio istoriją, o lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, pajamos buvo net 71 proc. didesnės. Lyginant su III ketvirčiu, IV ketvirtį pajamos augo 20 proc. dėl gausių informacinių ir pramogų sistemų užsakymų ir gerų LG priklausančios ZKW kompanijos rezultatų Europos rinkoje. Visgi dėl neužtikrintumo transporto priemonių komponentų rinkoje, kurį pirmiausia lemia tarptautinės prekybos problemos, numatoma, kad jos augimas artimiausiais mėnesiais bus lėtesnis.
LG B2B sektoriaus padalinio pajamos pernai siekė 2,41 trln. vonų (2,13 mlrd. USD), o pelnas – 167,8 mlrd. vonų (148,8 mln. USD). Šio padalinio IV ketvirčio pajamos buvo 597,8 mlrd. vonų (530,1 mln. USD) – 11 proc. mažesnės nei ankstesniais metais tą patį ketvirtį, tačiau 4 proc. didesnės lyginant su III ketvirčiu. Paskutinį praėjusių metų ketvirtį padalinys uždirbo 14,9 mlrd. vonų (13,2 mln. USD) pelno – tam įtakos turėjo padidintos investicijos, importo tarifai ir saulės baterijų nuvertėjimas. Nepaisant to, LG planuoja didinti padalinio pelningumą skiriant daugiau dėmesio skirtingoms saulės baterijų rinkoms, maksimaliai išnaudojant saulės baterijų gamyklos JAV pajėgumus bei plėtojant informacinių ekranų verslą.