Lietuviško kapitalo nebankinių mokėjimų įmonė „MisterTango“ šiemet 4 kartus išaugino pajamas ir uždirbo daugiau kaip 2 mln. eurų. Bendrovės klientų skaičius 2018 m. išaugo net 6 kartus ir šiuo metu siekia 40 tūkstančių. Panašaus – iki 4 kartų – augimo įmonė planuoja siekti ir 2019 metais.
„Didesnėms pajamoms didžiausios įtakos turėjo augantis žmonių poreikis nemokamai siųsti ir gauti mokėjimus visoje ES, taip pat besiplečianti partnerių geografija“, – sėkmingus rezultatus aiškina „MisterTango“ generalinis direktorius Kęstutis Šimėnas.
Jo teigimu, galimybė per keletą minučių nemokamai ir šiuolaikiškai atidaryti sąskaitą atsiskaitymams turėjo didelės įtakos privačių klientų skaičiaus augimui. Keletą kartų pigiau nei bankuose kainuojantys ir greitai atliekami pavedimai skatina įmones suteikti klientams galimybes atsiskaityti per alternatyvias platformas, tokias kaip „MisterTango“.
Daugiausia klientų – didžiosiose Europos šalyse, tačiau geografija išsiplėtė iki Singapūro ir Pietų Korėjos
Nors lietuviško kapitalo įmonė buvo įsteigta ir elektroninių pinigų įstaigos licenciją gavo Lietuvoje, nuo pat veiklos pradžios buvo siekiama pritraukti klientų iš didesnių valstybių: Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Prancūzijos ir kitų. Šiuo metu įmonės paslaugomis naudojasi privatūs ir verslo klientai iš daugiau kaip 20 šalių, o jų geografija išsiplėtė iki tokių tolimų rinkų kaip Singapūras ir Pietų Korėja.
„Išsivysčiusioms kitų pasaulio šalių rinkoms esame patrauklūs dėl kelių priežasčių: transakcijas atliekame laikydamiesi visų ES erdvėje taikomų reikalavimų, todėl mus vis dažniau renkasi su Europa prekiaujančios kompanijos Azijoje ir Rytuose. Be to, užsienio klientus Lietuva visuomet maloniai nustebina aukšta specialistų kvalifikacija ir aptarnavimo kultūra“, – aiškina K. Šimėnas.
Naujiems produktams kurti dvigubai plės programuotojų ir dizainerių komandą
Sparčiai augant įmonės veiklos apimtims, šiemet 3 kartus išaugo ir darbuotojų skaičius. Šiuo metu „MisterTango“ dirba daugiau kaip 30 žmonių, iš kurių daugiau kaip pusę sudaro programuotojai, o likusią dalį – klientų aptarnavimo ir atitikties specialistai, produktų kūrėjai.
„Artimiausiu metu bent dvigubai plėsime programuotojų, dizainerių ir produktų kūrėjų komandą, nes jau turime konkrečių planų pristatyti rinkai naujas paslaugas. Sieksime, kad bendrovės pajamos 2019 m. augtų taip pat sparčiai“, – planais dalinasi įmonės vadovas.
Jo teigimu, šiuo metu įmonėje darbo ras net keli UX/UI dizaineriai, taip pat finansų produktų srityje jau turintys patirties programuotojai.