„Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia pavadinimą ir tampa „Smart Master“.
„Džiaugiamės galėdami klientams pristatyti ne tik naują prekės ženklą, bet kur kas daugiau – naują savo identitetą. Kurdami jį, norėjome pabrėžti tai, kas mums yra svarbu: ypatingas dėmesys kliento patirčiai, mūsų meistrų ekspertiškumas ir partnerystė“, – sakė Evaldas Viselga, „Smart Master“ vadovas.
Kartu su nauju prekės ženklu pristatyta ir internetinė svetainė, kurioje klientai galės patikrinti preliminarią remonto kainą, sužinoti artimiausio priėmimo punkto adresą, o vėliau ir sekti atliekamų darbų statusą. Be to, joje galima rasti ir naudingos informacijos, kaip prižiūrėti bei apsaugoti savo įrenginius.
Profesionalaus priežiūros centro paslaugomis naudotis galės ne tik „Tele2“, bet ir kitų operatorių klientai.
Taip pat „Smart Master“ populiariausių gamintojų išmaniuosius sutaiso per 2-3 darbo dienas, o tuo tarpu klientai gali pasinaudoti pakaitiniu įrenginiu.
Ypatingai gera naujiena – jei taisymo išlaidų nepadengs garantija ar draudimas – „Tele2“ klientams bus suteikiama galimybė atsiskaityti dalimis.
Nuo kitų telefonų priežiūros centrų „Smart Master“ išsiskiria tinklo dydžiu ir didžiausiu rinkoje priėmimo punktų skaičiumi. Sugedusį išmanųjį įrenginį taisymui palikti galima bet kuriame iš 70-ies operatoriaus salonų.
Naująjį „Telefonų priežiūros centro“ prekės ženklą sukūrė agentūra „GodSpeed“, o jo komunikacija ir tolimesne plėtra rūpinsis nauji „Tele2“ partneriai, reklamos agentūra „New!“. Su pastaraisiais operatorius bendradarbiauti pradėjo šių metų liepą.