Viena didžiausių pasaulyje užsakomųjų verslo paslaugų kūrimo ir klientų patirčių įmonių „Webhelp“ buvo įvertinta prestižiniu „Frost & Sullivan“ įsteigtu Europos rinkos lyderystės apdovanojimu. Įmonė 2018-aisiais sulaukė pripažinimo už jos sukurtą kontaktų centro paslaugų sistemą. Šis apdovanojimas teikiamas kiekvienais metais didžiausią augimą ir pridėtinę vertę nacionaliniame ir globaliame lygmenyse klientams suteikiančioms įmonėms.
„Webhelp“ įkūrėjai ilgus metus vysto verslininkystės filosofiją. Ši įmonė yra tarsi startuolis, kuris yra lankstus ir dirbti su juo labai paprasta. Per ilgus metus „Webhelp“ užsitikrino unikalaus verslo partnerio reputaciją, kuris leidžia kitoms įmonėms užtikrinti aukščiausio lygio paslaugų teikimą ir klientų patirtį“, – teigia „Frost & Sullivan“ skaitmeninės patirties analitikas Stephenas Loyndas.
2000 metais įkurta „Webhelp“ įmonė specializuojasi verslo paslaugų kūrime, teikime ir įgyvendinime. Ji teikia klientų patirties ir mokėjimų valdymo sprendimus, pardavimo ir rinkodaros paslaugas įvairiais kanalais. „Webhelp“ savo partneriams padeda analizuoti duomenis, kurti naujas technologijas ir suteikti klientams aukščiausią įmanomą patirtį (angl. customer experience – CX). Įmonės principas – pažvelgti į paslaugas iš vartotojo perspektyvos.
„Frost & Sullivan“ specialistai teigė pastebėję ir įvertinę itin išsamias „Webhelp“ įmonės atliekamas analizes. S. Loyndas pabrėžė, jog apdovanojimų teikėjams įspūdį paliko kartu su „Recast.AI“ sukurta automatizuoto pašnekovo (angl. chatbot) programa bei kiti sprendimai dirbtinio intelekto kūrimo srityse.
Pastarieji dveji metai „Webhelp“ buvo labai reikšmingi – ji įsigijo kelias strategines įmones bei pasiekė susitarimus su dideliais naujais klientais, o šiemet sulaukė prestižinio apdovanojimo. Šiuo metu įmonė dirba su „Bouygues“, „Michael Kors“, „Valentino“, „Vodafone“ ir kitais žinomais prekių ženklais, o per pastaruosius keturis metus jos pajamos išaugo 250 proc.
Šiandien įmonės padaliniai įrengti 35 šalyse visame pasaulyje, joje dirba apie 50 tūkst. žmonių. „Webhelp“ apyvarta šiemet turėtų būti arti 1,5 mlrd. JAV dolerių.
„Frost & Sullivan“ apdovanojimai skirti pripažinti įvairiose rinkose aukštus rezultatus pasiekusioms įmonėms. Lyderystė, technologinės inovacijos, klientų aptarnavimas ir strateginė produktų plėtra – tai pagrindinės sritys, į kurias labiausiai dėmesį kreipia įmonės analitikai. Apdovanojimai skirti apdorojus didelius kiekius duomenų, gilių analizių ir atlikus didelę rinkos analizę – tuo siekiama prizus skirti tik to labiausiai vertoms įmonėms.