„Tesla“ kompanija pateikė išsamią 3-iojo ketvirčio elektromobilių pardavimų ir pristatymų pirkėjams statistiką. Šiais „Model S/3/X“ elektromobilių rezultatais turėtų labai džiaugtis Elonas Muskas ir „Tesla“ kompanijos gerbėjai, bet tik ne jos konkurentai.
„Tesla“ kompanija, kaip ir „General Motors“, nusprendė daugiau neviešinti duomenų, kiek kompanijos per mėnesį parduoda automobilių. Vietoj to, jos pateikia ketvirčio rezultatus.
Ir jei „GM“ yra natūraliai, o gal apsimestinai, ramūs dėl daugiau kaip 40 % elektromobilių pardavimų kritimų, tai „Tesla“ gali džiūgauti – jų automobilius tiesiog šluoja.
„Tesla“ išplatino 3-iojo ketvirčio elektromobilių pardavimų rezultatus ir juose matyti, jog kompanija pagamino 53239 vienetus „Model 3“ ir bendrai pagamino 26903 vienetus „Model S“ ir „Model X“.
Taip pat teigiama, kad per 3-iąjį ketvirtį iš viso buvo pagaminta 80142 elektromobilių, o tai yra 50 % daugiau, lyginant su 2-ojo ketvirčio gamybos rezultatais.
Kalbant apie „Model S“ ir „X“ elektromobilius, jų gamybos augimas taip pat buvo didesnis, nors ir ne toks ryškus, kaip populiariojo „Model 3“.
„Tesla“ pagamintų elektromobilių pristatymas klientams dažnai buvo įvardijama, kaip rimta kompanijos problema, tačiau panašu, jog ir šioje srityje kompanija labai stipriai juda į priekį.
Iš pateiktų duomenų matyti, kad kompanija pirkėjams pristatė 83500 elektromobilių: 55840 „Model 3“, 14470 „Model S“ ir 13190 „Model X“. Kad šie skaičiai leistų aiškiau suprasti esamą padėtį reikėtų paminėti tik tai, kad tokie 3-iojo ketvirčio elektromobilių pristatymo pirkėjams skaičiai atitinka 80 % elektromobilių kiekio, kurį „Tesla“ kompanija savo pirkėjams pristatė per visus 2017 metus.
O konkrečiai „Model 3“ elektromobilių pristatymo rezultatai yra itin puikūs – „mes per paskutinį ketvirtį šių automobilių pristatėme dvigubai daugiau nei sudėjus visų prieš tai buvusių ketvirčių rezultatus.“
Kompanija taip pat teigia, kad „Model 3“ elektromobilis turi galimybių rodyti ir dar geresnius pardavimų rezultatus, nes kol kas šis automobilis buvo skirtas praktiškai tik Šiaurės Amerikos klientams, jo kaina buvo kiek aukštesnė už konkurentus ir kitus modelius, o ir įsigijimo galimybes apribojo lizingo nebuvimas. „Dar yra daugybė galimybių didinti Model 3 pardavimus įvedant lizingo galimybę, paprastesnę bateriją, kuri atpigintų automobilį ir pradedant tarptautinius pristatymus.“
Tikėtina, kad „Tesla“ nuo šiol gerokai rimčiau pradės žvelgti ir į Europos rinką, ypač po ką tik praūžusios Paryžiaus automobilių parodos, kurioje, kaip ir buvo galima tikėtis, „Tesla“ automobiliai sulaukė itin daug dėmesio.
„Model S“ ir „Model X“ elektromobilių poreikis išliko aukštas net ir prasidėjus JAV ir Kinijos muitų karams. Dėl šios situacijos importuojamiems į Kiniją „Tesla“ automobiliams yra taikomas 40 % tarifas, kai tuo tarpu kitiems automobiliams – 15 %.
Dėl tokios padėties „Tesla“ kompanijai Kinijos rinkoje, kuri yra viena didžiausių pasaulyje, yra sunku konkuruoti su vietiniais gamintojais ir kompanijos automobiliai dėl logistikos ir taikomų muito mokesčių pabrangsta 55–60 %. Tad „Tesla“ Kinijoje stato elektromobilių gamyklą ir taip planuoja atpiginti elektromobilių gamybos, logistikos kaštus ir tuo pačiu išvengti muitų.
„Tesla“ vis dar planuoja iki metų pabaigos pasiekti savo užsibrėžtą 2018 metų tikslą – pirkėjams per šiuos metus bendrai pristatyti 100 000 „Model S“ ir „Model X“ elektromobilių. Matant tokius gerus kompanijos 3-iojo ketvirčio rezultatus, tikėtina, kad jiems pavyks tai padaryti.