Šiandien prekybos rinkoje vis svarbesnis tampa multikanališkumas: el. prekybos gigantai „eBay“, „Amazon“ bei „Google“ stato savo fizines parduotuves, o fizinių parduotuvių tinklai vis daugiau investuoja į internetines parduotuves.
Lietuviai „NFQ Technologies“, reaguodami į naujausias tendencijas, pradėjo vystyti daugiakanalės prekybos procesų analizei ir valdymui skirtą startuolį STOVENDO. Startuolio aktualumas atkreipė ir prestižinio Kalifornijos universiteto „Anderson School of Management“ dėmesį – jo nariai jau pradėjo ruošti bendrovės ėjimo į JAV rinką strategiją.
Kaip teigia Kalifornijos universiteto „Anderson School of Management“ programos „Global Access Program“ (GAP) vykdomasis direktorius Dr. Fredrik Leuhusen, šie metai – pirmas kartas programos istorijoje, kai dėl plėtros į JAV rinką strategijos rengimą kartu su kitomis kompanijomis pretenduoja lietuviai.
„Kiekvienais metais susitinkame vidutiniškai su 120 kompanijų iš viso pasaulio, kurios norėtų žengti į JAV rinką ir bendradarbiauti su mumis. Tačiau turime ir gana griežtus reikalavimus: minimalios įmonės pajamos turi siekti 500 tūkst. JAV dolerių, įmonėje jau turi būti gerai veikianti struktūra, o kuriamas produktas jau turėtų būti pristatytas rinkai ir kt. Šiemet į programą buvo atrinktos 40 įmonių iš viso pasaulio. Džiugu matyti, kad šiais metais pirmą kartą šiuos reikalavimus atitiko bei mūsų programoje sėkmingai dalyvauja net 4 kompanijos iš Lietuvos, tarp kurių ir „NFQ Technologies“ su savo produktu STOVENDO“, – teigia Dr. F. Leuhusen.
Pasak kompanijos „NFQ Technologies“ verslo plėtros vadovo Tado Četkausko, jų dar metų neskaičiuojantis startuolis STOVENDO jau dabar yra tinkamas JAV rinkai, o ateityje jo potencialas dar labiau augs.
Pasak jo, jau šiandien STOVENDO išsiskiria galimybe analizuoti ir prognozuoti duomenis dideliame kiekyje skirtingų prekybos kanalų, o sėkminga produkto plėtra atveria kelius konkuruoti su stambiausiais rinkos žaidėjais, investuojančiais į daugiakanalės prekybos technologijas ir nuspėjamosios analitikos įrankius.