Didžiausia šalyje vandentvarkos bendrovė „Vilniaus vandenys“ atnaujino elektroninę savitarną. Tikimasi, kad dėl naujai privatiems gyventojams suteiktų galimybių, iki šių metų pabaigos bendrovės klientų gretos, kurie naudojasi e. savitarnos svetaine, išaugs mažiausiai 3 kartus.
Naudojantis elektronine bendrovės sistema galima patogiai deklaruoti skaitiklių rodmenis ir čia pat pagal gautą mokėjimo pranešimą apmokėti už praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas.
„Modernizuoti bendrovės e. savitarną pradėjome šių metų pradžioje. Pirmiausia atnaujintas galimybes pristatėme verslo įmonėms. Šiandien jau daugiau nei pusė šio segmento klientų reguliariai deklaruoja vandens suvartojimą e. savitarnos pagalba. Tai ženklas mums, kad einame teisinga linkme ir pagrindas optimizmui, kad elektroninėms paslaugoms bus imlūs ir privatūs klientai“, – sako „Vilniaus vandenų“ Klientų aptarnavimo tarnybos direktorė Giedrė Blazgienė.
Dabartinis atnaujinimas yra dalis bendrovės plano žymiai išplėsti klientų galimybes tvarkyti reikalus internetu. Ateityje atsiras dar daugiau sprendimų, kurie leis paprastai ir saugiai teikti dokumentus, užsisakyti papildomų paslaugų, užduoti klausimų ar išsikviesti specialistą į namus ir atlikti kitus veiksmus.
Tikimasi, kad vykdant e. savitarnos plėtrą, bus taupomos ir „Vilniaus vandenų“ išlaidos. „Siekiame tapti itin patogia klientams bendrove, o taupydami veiklos išlaidas, taupome savo klientų – gyventojų ir verslo įmonių – pinigus, nes nuo to, kaip efektyviai dirbame, iš dalies priklauso ir paslaugų kainos“, – sako G. Blazgienė.
Naujoji „Vilniaus vandenų“ e. savitarna leis sumažinti popierinių mokėjimų pranešimų siuntimą ir prisidės prie aplinkos bei išteklių tausojimo.
Į „Vilniaus vandenų“ elektroninių paslaugų plėtrą numatyta investuoti 300 tūkst. Eur bendrovės lėšų.