Pateikiami duomenys gali kai kuriuose šokiruoti. „Counterpoint Research“ pateikia statistiką kaip pasiskirsto pelnas telefonų rinkoje, taip tai pelnas ne pajamos.
Antrame šių metų ketvirtyje „Apple“ teko net 62 % viso pelno iš globaliai parduodamų telefonų. Tai būtų apie 6 mlrd. JAV dolerių, o pajamos siekė apie 30 mlrd. JAV dolerių. Palyginimui, didžiausias „Apple“ konkurentui „Samsung“ teko tik 17 % pelno telefonų rinkoje. Šis skaičius nuolat mažėja. Kaip matome „Huawei“ didina savo pelno dalį, kaip ir OPPO, „Vivo“ ir „Xiaomi“.
Kita skaidrė parodo kam geriausiai sekasi tam tikruose kainų segmentuose. Kadangi „Apple“ siūlo tik labai brangius telefonus aukštose kategorijose jie ir karaliauja. Daugiau nei 800 USD kainuojančių telefonų segmente „Apple“ tenka net 88 % rinkos. 600–800 USD kainų zonoje „Apple“ savo konkurentą „Samsung“ lenkia tik 3 % (44 % prieš 41 %). 400–600 USD segmente „Apple“ irgi atrodo stipriai su 22 %, lygiai tiek pat turi ir OPPO, trečioje vietoje „Samsung“ su 16 %, ketvirti „Huawei“ su 14 %, penkti „Xiaomi“ su 6 % ir šešti „OnePlus“ su 5 %.