Elonas Muskas iš pat pradžių svajojo, kad „Tesla Model 3“ taps pirmuoju markės iš tiesų masinės gamybos automobiliu, įperkamu daugeliui. „Model S“ buvo parduodamas „Model X“ yra mėgstamas žmonių, kurie turi pinigų. Tačiau „Model 3“ istoriją lygi sunkumai, todėl naujausias šio automobilio pasiekimas iš tiesų pribloškia.
„Tesla Model 3“ yra geriausiai parduodamas elektromobilis JAV, tačiau tai net nėra keista. „Tesla“ sugebėjo susikurti į „Apple“ panašų įvaizdį. Žmonės mano, kad šios markės automobilio turėjimas signalizuoja apie aukštą socialinį statusą ir net intelektą. Geriausiai parduodamas elektromobilis pasaulyje yra „Nissan Leaf“, tačiau JAV jis jau nebėra perkamiausias – šią poziciją per pastaruosius porą mėnesių išsikovojo „Model 3“.
Visgi kur kas didesnį įspūdį daro tai, kaip „Tesla Model 3“ pardavimai atrodo juos lyginant su kitais populiariais modeliais. Tarp visų automobilių (taigi, išskiriant pikapus), „Model 3“ rugpjūtį pateko į perkamiausių penketuką. Tai yra didžiulis pasiekimas, nes „Tesla Model 3“ sugebėjo aplenkti daugybę itin populiarių mašinų. Tačiau net ir tai nėra didžiausias pasiekimas.
Vidutiniškai „Tesla Model 3“ kainuoja apie 55 tūkstančius dolerių. Taip yra dėl to, kad daugelis pirkėjų savo automobilius patobulina papildoma įranga – beveik niekas neperka skurdžiausios komplektacijos elektromobilių. Visi kiti perkamiausių automobilių penketuke atsidūrę konkurentai, kuriuos surinko tik „Toyota“ ir „Honda“, yra gerokai pigesni. Taigi, „Model 3“ tapo daugiausiai pajamų gamintojui uždirbusiu modeliu JAV. Aišku, tai nereiškia, kad „Tesla“ tampa pelningiausiu automobilių gamintoju – tiek „Toyota“, tiek „Honda“ turi kur kas platesnes modelių gamas, todėl ir uždirba daugiau.
Galiausiai, neapsimeskime, kad „Tesla Model 3“ yra pigus automobilis masėms – tik pažiūrėkite, kiek jis kainuoja ir kas jį perka. Taigi pagal visus pardavimų rodiklius „Model 3“ aplenkė visus savo konkurentus iš BMW, „Audi“, „Mercedes-Benz“ ir kitų prabangių markių. „Tesla“ dabar yra markė, su kuria reikia skaitytis, net jeigu gamybos problemos neliko praeityje.
Sunkumai gamybos linijose neturėjo reikšmingos įtakos pardavimams. Atrodo, kad „Model 3“ pirkėjai yra pasiryžę savo automobilių laukti tiek, kiek reikės. Nors vis dar pranešama, kad „Model 3“ gamyba atsilieka nuo grafiko, Muskas tvirtina, kad tikriausiai pavyks pasiekti 50–55 tūkstančių automobilių per trečiąjį šių metų ketvirtį ribą. Ne vienas gamintojas ruošia naujus elektromobilius, todėl su nekantrumu laukiame, kaip tai pakeis bendrą rinkos išvaizdą.