Grynindama veiklas valstybės kapitalo energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“ nuo spalio 1 dienos elektros energijos tiekimo gyventojams veiklą atskiria nuo jos valdomo „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) ir perduoda kitai grupės įmonei – šiuo metu gamtines dujas gyventojams ir verslui tiekiančiai bendrovei „Lietuvos dujų tiekimas“ (LDT). Ši, nuo spalio elektros ir dujų tiekimo gyventojams veiklas vykdysianti bendrovė, vadinsis „Lietuvos energijos tiekimu“.
Šią savaitę startuoja ir gyventojų informavimo kampanija, kurios metu bus siekiama informuoti esamus ir būsimus klientus apie tai, kad nuo spalio 1 dienos jie namų energiją gaus iš vienų rankų – „Lietuvos energijos tiekimo“.
Klientams nereikės niekuo rūpintis ar imtis kokių veiksmų. Pasikeis tik elektrą ir dujas tiekiančios bendrovės pavadinimas, o mokėjimo įmokų surinkimo vietose informacija atsinaujins automatiškai. Klientus ir toliau aptarnaus dujų ir elektros klientų aptarnavimo centras „Gilė“, klientai gaus tas pačias paslaugas, mokės už suvartotą energiją per savitarnos sistemą.
„Šis pokytis, nors ir minimalus, palies daugiau kaip pusantro milijono Lietuvos gyventojų, kurie naudoja elektros energiją ir gamtines dujas. Tai išties svarbu beveik visiems Lietuvos namų ūkiams, tad siekiame žinią apie tai, kad namų energija klientams atkeliaus iš vienų rankų, paskleisti kuo plačiau. Sieksime užtikrinti, kad klientams tiekėjo pasikeitimas nesukeltų nepatogumų ir būtų nepastebimas. Suprantame, kad klausimų gali kilti, tad kampanijos metu pasitelkę itin platų komunikacinių priemonių spektrą sieksime, kad skleidžiama žinutė pasiektų mūsų esamus ir būsimus klientus“, – teigia „Lietuvos dujų tiekimo“ generalinis direktorius Mantas Mikalajūnas.
Ištyrus klientų atsiskaitymo įpročius paaiškėjo, kad pusė elektros ir dujų vartotojų atsiskaito už suvartotą energiją grynaisiais įmokų surinkimo vietose, o kita pusė naudojasi elektroninėmis platformomis. Didmiesčių gyventojai atsiskaitydami už suvartotą energiją labiau linkę naudotis internetu, o mažesnių miestelių, išskyrus kurortinių, klientai mieliau atsiskaito už paslaugas grynaisiais. Tad renkantis komunikacijos priemones buvo ieškoma geriausios interneto ir tradicinės žiniasklaidos bei kitų netradicinių informavimo kanalų sinergijos.
Kampanijos metu didelis dėmesys skiriamas ne tik nuosaviems informavimo kanalams, kuriuose pateikiami ir atsakymai į galimus klausimus, interneto erdvei, bet ir tradicinei žiniasklaidai, kadangi itin svarbu pasiekti ir toliau nuo didžiųjų miestų gyvenančius žmones. Bendradarbiaujama su „Lietuvos paštu“, miestų ir miestelių bibliotekomis, įmokų surinkimo vietomis, informaciniai plakatai kabės ir judresnėse miestų vietose, kad informacija apie tiekėjo pasikeitimą žmones pasiektų keletą kartų ir skirtingais kanalais.