JAV automobilių gamintojas „Ford Motor Company“, atsižvelgęs į sparčiai augantį autonominių automobilių potencialą, visus su šia sritimi susijusius padalinius subūrė po vienu stogu ir įkūrė naują organizaciją – „Ford Autonomous Vehicles LLC“. Šios organizacinės permainos leis gamintojui dar sparčiau plėtoti savavaldžių automobilių technologijas.
Nuo šiol „Ford Autonomous Vehicles LLC“ aprėpia „Ford“ savavaldžių technologijų integracijos, mokslinių tyrimų, autonominių automobilių paslaugų tinklo plėtros, verslo plėtros ir strategijos sritis.
„Ford“ jau pasiekė milžiniškos pažangos, kurdamas vertę autonominio valdymo technologijų grandinėje – nuo jų plėtros, inovatyvių verslo modelių iki vartotojų patirties analizės. Dabar yra tinkamas momentas sutelkti visas mūsų autonominio valdymo platformas į vieną komandą ir užsiimti kiek įmanoma geresnes pozicijas šiame versle“, – sako Jimas Hackettas, „Ford Motor Company“ vykdomasis vadovas ir prezidentas.
Naujosios bendrovės struktūra leis į ją investuoti tretiesiems asmenims – tai atvers naujų finansavimo galimybių. Be to, „Ford Autonomous Vehicles LLC“ perims „Ford“ turimą „Argo AI“, dirbtinio intelekto ir robotikos bendrovės, akcijų paketą. „Argo AI“ dirba drauge su „Ford“, kuriant autonomines automobilių valdymo sistemas. Iki 2023 m. „Ford“ į autonominių automobilių plėtojimą ketina investuoti 4 mlrd. JAV dolerių, iš jų 1 mlrd. JAV dolerių – investicija į „Argo AI“.
„Ford Autonomous Vehicles LLC“ vykdomuoju vadovu paskirtas Sherifas Marakby, dabartinis „Ford“ viceprezidentas.
Permainos autonominių automobilių verslo srityje – dalis dar platesnės pokyčių programos, kurią įgyvendina „Ford Motor Company“. Korporacija taip pat paskyrė naują „Team Edison“ – „Ford“ padalinio, atsakingo už naujų elektromobilių kūrimą ir pristatymą rinkai – vadovą, juo tapo Tedas Cannis, ligšiolinis „Ford“ elektrifikacijos padalinio vadovas pasaulinei rinkai. Kompanijos teigimu, nuo šiol bus skiriama dar daugiau pastangų tam, kad elektromobilių vairuotojai be apribojimų mėgautųsi savo transporto priemonės pasirinkimu.
Pertvarkytas ir „Ford“ globalių operacijų sparnas – jam priskirti „Ford“ informacinių technologijų ir užsakymų bei tiekimo padaliniai. Tokia integracija leis korporacijai paspartinti technologijų diegimą, užtikrinti dar lankstesnį ir racionalesnį gamybos procesą bei pagreitinti naujų automobilių pristatymą rinkai.
„Mes peržvelgėme visas savo verslo dalis ir dar labiau subalansavome veiklą, atsižvelgdami į rinkos poreikius. Tai užtikrina, kad viskas, ką darome, yra visų pirma nulemta mūsų vartotojų poreikių, be to, tai prisideda prie gerų korporacijos veiklos rezultatų“, – pažymi J. Hackettas.
„Ford“ įvykdytos pertvarkos leis gamintojui 20 proc. sutrumpinti laiką, per kurį sukuriamas naujas produktas – tiek sutrumpės laikotarpis nuo automobilio eskizo iki jo atsiradimo ekspozicijų salėje. Tai savo ruožtu padės „Ford“ tesėti savo pažadą – per inžinerinio efektyvumo programą sutaupyti apie 7 mlrd. JAV dolerių.