Kompiuterius gaminančios kompanijos jau seniai nematė rinkos augimo, o pardavimai mažėjo 6 metus, taip mums teigia „Gartner“. Į pateikiamą statistiką patenka iš anksto surinkti staliniai kompiuteriai, taip pat nešiojami kompiuteriai, bet ne „ChromeBook“ tipo kompiuteriai, kaip ir „iPad“.
Sakoma, kad pardavimus į priekį varė verslas, tuo tarpu paprasti vartotojai buvo mažiau aktyvus. Tam įtakos turi, kad vis daugiau paprastų vartotojų naudojasi telefonais, kad pasiektu socialinius tinklus ir galėtų bendrauti su draugais, sutvarkytų finansinius reikalus ar nusipirktų ką nors internete. Tad natūralu, kad kompiuterių poreikis šiame segmente mažėja.
Prognozuojama, kad ir verslas ateityje mažins savo kompiuterių modernizavimą, nes dabar dar vyksta atnaujinimai į „Windows 10“ operacinę sistemą, o tuo pačiu įsigyjami ir nauji kompiuteriai.
Žvelgiant į pateikiamą lentelę, matome, kad pardavimai 2018 antrame ketvirtyje lyginant su pirmu didėjo, bet tik 1,4 %. Pirmoje pozicijoje pagal pardavimus yra „Lenovo“ užimdami 21,9 % rinkos dalies, bet HP atsilieka tik per plauką jų rinkos dalis irgi yra 21,9 %.
Pastebime, kad praėjusiame ketvirtyje „Lenovo“ savo pardavimus padidino net 10,5 %, antrą didžiausią augimą užfiksavo „Dell“, jų rinkos dalis augo 9,5 %. Tuo tarpu, pirmo 2018 metų ketvirčio lyderiai HP savo pardavimus padidino tik 6,1 %.