Technologijų bendrovė „Samsung“ pranešė, kad lyginant šių metų pirmąjį pusmetį su tokiu pačiu laikotarpiu 2017 m., kompanijos flagmanų pardavimai išaugo Baltijos šalyse. Parduotų „Samsung“ flagmanų skaičius padidėjo 38 proc., o pajamos 16 proc.
„Išaugę „Samsung“ flagmanų pardavimų rezultatai rodo, kad Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse susidomėjimas aukščiausios klasės telefonais yra didelis. Toks augimas liudija, kad bendrovės kuriami aukščiausios kokybės ir naujausias dizaino bei technologijos tendencijas atspindintys flagmanai atliepia augančius vartotojų poreikius ir surandą vietą jų kasdienybėje“, – sako Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje.
Per pirmąjį 2018 m. pusmetį flagmanų pardavimai Lietuvoje išaugo 32 proc., Estijoje 35 proc., o Latvijoje net 59 proc. Bendrovės duomenys rodo, kad tiek lietuviai, tiek latviai su estais labiausiai buvo linkę įsigyti „Galaxy S8/S8+“, „Galaxy Note 8“ ir vasario mėnesį pristatytus naujausius flagmanus „Galaxy S9/S9+“. S. Skupas sako, kad prie augančių flagmanų pardavimų neabejotinai prisidėjo „Samsung“ ir kompanijos partnerių pasiūlymai, vartotojams sukuriantys papildomas vertes.
„2018 m. tokių pasiūlymų vartotojams pateikėme, kaip niekada daug. Tai kompanijos oficialiose parduotuvėse vykstantys nemokami mokymai, kurių metu vartotojai supažindinami su visomis flagmano funkcijomis, akcija kviečianti atnešti seną išmanųjį ir tokiu būdu naują įsigyti su nuolaida, draudimo paketas, galimybė į flagmanus įsidėti papildomos atminties kortelę, kas suteikia dvigubai daugiau atminties, kartu su naujais flagmanais gaunamos „JBL“ prekės ženklo ausinės ir kiti“, – vardina S. Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje.
Daugiau nei prieš metus įsigyjusi „Harman“ koncerną, valdantį tokius garsius prekės ženklus kaip „AKG“, „JBL“ ir „Mark Levinson“, technologijų bendrovė skiria dar didesnį dėmesį flagmanų garso sistemai. „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje taip pat pažymi, kad 2018 m. pirmąjį pusmetį Baltijos šalyse augo ir nešiojamų prietaisų pardavimai.
„Mes matome ne tik išaugusį flagmanų poreikį – augo ir tokių įrenginių, kaip išmanieji laikrodžiai ir apyrankės, belaidės ausinės bei kitų nešiojamų prietaisų pardavimai. Lyginant su praėjusių metų pirmu pusmečiu, šiemet Baltijos šalyse parduotų įrenginių per tą patį laikotarpį skaičius išaugo 19 proc. Akivaizdu, kad vartotojai nori turėti ne tik technologiškai patį pažangiausią išmanųjį, bet ir su juo kartu susisiejančius įrenginius“, – tendencijas įvardija S. Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje.