Viena didžiausių pasaulyje IT ir kompiuterių įrangos gamintoja „Hewlett Packard Enterprise“ bendrovei „Telia“ suteikė „Platinum Partner“ sertifikatą. Jis patvirtina, kad „Telia“ specialistai turi aukščiausią IT kompetenciją, o bendrovė yra pajėgi sėkmingai vykdyti didelius IT sistemų įrengimo ir plėtros projektus.
„Aukščiausio lygio įvertinimą antrus metus iš eilės „Telia Lietuvai“ suteikiame už kompetenciją duomenų saugyklų, tinklo darbo stočių, tinklinės įrangos ir HPE serviso paslaugų pardavimuose. „Telia“ išsiskyrė ne tik visose esminėse mūsų verslo srityse, bet ir kaip pirmoji Lietuvoje, įdiegusi pažangią duomenų centrų infrastruktūros sistemą „HPE Simplivity“, kuri iš esmės supaprastina IT komandos duomenų centro priežiūros ir valdymo darbus“, – sako Naglis Lideika, „Hewlett Packard Enterprise“ partnerių veiklos koordinatorius Lietuvoje.
„Telia“ gautas „Platinum Partner“ sertifikatas taip pat suteikia unikalią galimybę bendrovės klientams – jie prieš įsigydami įrangą gali pasinaudoti „HPE Demo“ programa ir įsitinkinti planuojamo pirkti sprendimo ar įrangos efektyvumu ir kokybe.
„Teikdami IT paslaugas lygiuojamės į globalius aukščiausius šios veiklos standartus ir geriausią praktiką, o kai kuriose srityse net lenkiame didžiuosius pasaulinius konkurentus. Gautas sertifikatas neabejotinai tai patvirtina ir yra svarbus įvertinimas visai „Telia“ komandai, vos per metus nuo įmonių susijungimo, sėkmingai susidirbusiai ir išlaikiusiai aukščiausias kompetencijas“, – sako „Telia“ verslo klientų vadovas Mindaugas Ubartas.
Nors Lietuvoje įvairių lygių „Hewlett Packard Enterprise“ (HPE) partnerių statusus turi daugiau kaip 20 bendrovių, tačiau „Telia“ šiuo metu yra tik viena iš dviejų įmonių Baltijos šalyse, kuri turi aukščiausią pasaulinės IT milžinės suteikiamą „Platinum Partner“ statusą.
Pavasarį „Telia“ taip pat tapo pirmąja IT bendrove Baltijos šalyse, sulaukusia programinės įrangos milžinės SAP įvertinimo, kuris leidžia aptarnauti didžiausių kompanijų IT SAP sistemas.