2006 m. gruodžio 18 d. „Renault“ paskelbė, kad „Renault Commitment 2009“ programos rėmuose gamins elektra varomus automobilius.
Jie visiškai neskleis CO2 išmetamųjų dujų automobiliui važiuojant. Ši technologija kuriama kartu su „Nissan“, o pirmieji automobiliai turėtų pasirodyti 2010 m.
Iki 2008 m. „Renault“ ketina parduoti 1 mln. automobilių, kurie išmeta mažiau nei 140 g. CO2 dujų vienam kilometrui, o vienas trečdalis šių automobilių išmestų mažiau nei 120 g CO2. Šiam tikslui įgyvendinti „Renault" kuria keletą alternatyvių ir plačiai taikomų technologijų. Viena iš tokių technologijų yra elektros energijos naudojimas.
Įsibėgėjus kartu su „Nissan“ plėtojamam elektra varomų automobilių kūrimo projektui, „Renault“ jau projektuoja visus būsimo automobilio komponentus. „Renault“ ir „Nissan“ kartu kuria ličio jonų (Lithiun-Ion) baterijų technologiją, elektros variklį ir programinę įrangą, reikalingą jo valdymui. Taip pat ieškoma sprendimų, kaip atgauti nepanaudojamą energiją, kai automobilis yra stabdomas.
Kadangi „Renault“ ir „Nissan“ yra stiprūs skirtingose rinkose, tai suteikia galimybę būsimus elektra varomus automobilius pardavinėti įvairiose šalyse. Pagrindinis „Renault“ dėmesys 2010 m. bus nukreiptas į Prancūzijos ir Europos rinkas.
Elektra pagrįstos technologijos yra tik viena iš sričių, kuriose dirba „Renault“, siekdama apriboti CO2 išmetamųjų dujų kiekius ir sumažinti automobilių įtaką pasauliniam atšilimui.
Viena iš efektyvių „Renault“ siūlomų strategijų – tobulinti įprastus variklius. „Renault“ jau įrodė, kad galima sumažinti variklio darbinį tūrį neprarandant galios charakteristikų ir taip sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą.
Neseniai pristatytas naujuose „Modus“ ir „Clio“ automobiliuose naudojamas 1,2 litrų TCE 100 variklis pasiekia 1,4 litro varikliui būdingą 100 AG galią ir 1,6 l varikliui būdingą 145 Nm maksimalų sukimo momentą. Vidutinis šio variklio degalų sunaudojimas mišriu ciklu – tik 5,9 l / 100 km.
„Renault“ taip pat ketina 2009 m. pasiūlyti rinkai visą seriją automobilių, naudojančių biodegalus ir kainuojančių tiek pat, kiek ir benzinu ar dyzeliu varomi modeliai. 50 proc. Europoje parduodamų benzinu varomų „Renault“ automobilių 2009 m. galės naudoti bioetanolį, o kiekvienas dyzelinis „Renault“ variklis – degalus, kuriuose yra 30 % biodyzelio.
Šiuo metu su biodyzelio (B30) varikliais galima įsigyti „Trafic“ ir „Master“ mikroautobusus, o 2007 m. pavasarį „Renault“ pasiūlys „Megane“ versiją, kurią bus galima varyti E85 bioetanoliu.
Ateityje „Renault“ ir „Nissan“ aljansas ketina sukurti hibridinius automobilius ir kuro elementų (fuel cell) technologijas.