„Google“, draudžianti reklamuoti kriptovaliutą ir ICO savo svetainėse, rengiasi išleisti savo kriptografinę valiutą. Šią išvadą padarė ne vienas tarptautinis ekspertas, įskaitant investicinės bendrovės „Blackmore Group“ generalinį direktorių Phillipą Nunną, kuris atvirai išreiškė nuostabą, kad bendrovė draudžia reklamuoti kriptovaliutas, tačiau palieka azartinių žaidimų reklamą.
Pasak eksperto, tokio draudimo įvedimas gali turėti tik vieną paaiškinimą – „Google“ ruošiasi artimiausioje ateityje į rinką išleisti ir reklamuoti savo kriptovaliutą. Su šia nuomone solidarumą išreiškė daugelis šios srities ekspertų, įtardami „Google“ nesąžininga konkurencija, ir abejoja korporacijos ketinimų nuoširdumu, siekiant apsaugoti žmones nuo sukčiavimo.
Prisiminsime, kad kovo mėnesį, „Google“ po „Twitter“ ir „Facebook“ paskelbė draudimą bet kokiai kriptovaliutos reklamai, kuris įsigaliojo birželio 1 d. Bendrovės vadovybė paaiškino šį sprendimą tuo, kad duomenys apie kriptovaliutas dažnai klaidina žmones ir verčia priimti neteisingus sprendimus, taip pat gali būti veiksminga priemonė sukčių rankose. Vėliau apie analogiškus sprendimus paskelbė socialinis tinklas „Linkedin“ ir „Microsoft“ priklausančios paieškos sistemos „Bing“ atstovai.
Nepaisant korporacijos oficialaus požiūrio į kriptovaliutas, balandžio mėnesį, buvo pranešta, kad trys buvę svarbūs „Google“ darbuotojai įkūrė bendruomenę „xGoogler Blockchain Alliance“ (GBA) tiems, kurie dirba arba dirbo šioje bendrovėje ir domisi „blockchain“ technologija.
Anksčiau „Google“ pranešė, kad aktyviai dirba kurdama savo blokų grandinę, kurią panaudos debesijos infrastruktūros palaikymo priemonėse.
Be to, gegužės mėnesį „Google“ pakvietė bendradarbiauti kriptovaliutos Ethereum kūrėją Vitaliką Buteriną. Apie tai programuotojas parašė savo „Twitter“ paskyroje, bet vėliau ištrynė šį įrašą.