Informacinių technologijų įmonė „iTo“ („Informacinių technologijų organizacija“) pirmoji Lietuvoje prisijungė prie programinės įrangos kūrėjų „Atlassian“ bendradarbiavimo programos „Atlassian's Solution Partner Program“. Tai leis šalyje veikiančioms įmonėms, kurios naudojasi „Atlassian“ programine įranga, produkto priežiūros ir aptarnavimo paslaugas gauti iš lietuviškos kompanijos.
„Iki šiol „Atlassian“ klientams Lietuvoje programinės įrangos priežiūra negalėdavo būti tiekiama tiesiogiai, nes kaskart reikėdavo kreiptis į užsienio šalių kompanijas. Tačiau dabar, „iTo“ prisijungus prie bendradarbiavimo programos, mes turėsime tiesioginį kontaktą su programinės įrangos kūrėjais. Tai padės šalies įmonėms, kurios dirba su „Atlassian“ produktais, problemas išspręsti gerokai patogiau ir greičiau“, – tikina „iTo“ direktorius Paulius Lazauskas.
Anot elektroninių ir mobiliųjų sprendimų, interneto svetainių bei įmonių valdymo sistemų kūrimo paslaugas teikiančios bendrovės vadovo, šiuo metu Lietuvoje yra kelios dešimtys įmonių, kurios naudojasi „Atlassian“ paslaugomis.
„Daugiausia mūsų šalyje su šios įmonės programine įranga dirba bankų sektoriaus atstovai, telekomunikacijų, informacinių technologijų įmonės, vyriausybinės organizacijos, sveikatos apsaugos sektorius. Tai didelės sistemos, kurioms greitas aptarnavimas ir spartus problemų sprendimas yra gyvybiškai svarbus. Tikimės, kad šis prisijungimas prie bendradarbiavimo programos leis užtikrinti dar geresnį jų aptarnavimą“, – sako įmonės direktorius.
Mindaugas Kežionis, „Tele2“ Produktų skyriaus vadovas, tikina, kad „Atlassian“ sprendimai ypatingai pasitarnauja optimizuojant vidinius įmonės procesus.
„Savo veikloje norime įgyvendinti Ketvirtosios pramoninės revoliucijos idėją, kurios esmė – efektyvumas ir produktyvumas. Tą mums leidžia padaryti „Atlassian“ įrankiai. Į pagalbą šioje srityje pasitelkėme „iTo“ profesionalus – jų sukauptas žinias pritaikysime įvairiuose mūsų organizacijos procesuose“, – sako M. Kežionis.
Pasak P. Lazausko, prisijungimas prie „Atlassian“ partnerystės programos leis „iTo“ gauti išskirtinę, tik partneriams skirtą informaciją, o tai padės dar labiau padidinti įmonės darbuotojų kompetencijas.
„Turime galimybę prisijungti prie „Atlassian“ organizuojamų internetinių mokymų, dalyvauti nuotolinėse konferencijose ir pan. Įgytos žinios didina mūsų, kaip įmonės, patikimumą. Bendradarbiauti su šia programinės įrangos kūrėja pradėjome prieš ketverius metus – iš pradžių dirbome su projektų valdymo įrankiu „Jira“, o dabar naudojame beveik visą „Atlassian“ produktų portfelį“, – teigia „iTo“ atstovas.
P. Lazauskas tikina, kad bendradarbiavimas su „Atlassian“ prisidėjo prie beveik trečdaliu išaugusio įmonės darbuotojų skaičiaus.
„Prisitaikydami šiuos produktus savo reikmėms, pamatėme, kad jau konsultuojame savo IT klasterio narius bei kitas informacinių technologijų kompanijas. Taip gimė mintis, kad įmonei reikėtų specializuotis būtent šioje srityje. Šiuo metu toliau dirbame siekdami išplėsti „Atlassian“ komandą bei didinti jos kompetencijas, rengiame darbuotojams specialius mokymus“, – sako P. Lazauskas.
Tarp informacinių technologijų specialistų įmonė „Atlassian“ labiausiai žinoma dėl programinės įrangos valdymo įrankio „Jira“.
Pastaruosius trejus metus „Atlassian“ apyvarta kasmet augo apie 40 proc. Sparčią įmonės plėtrą lėmė didinamas kuriamų produktų skaičius bei jų integravimas tarpusavyje. Tai dar labiau padidino „Atlassian“ produktų patrauklumą vartotojams.
Šiuo metu „Atlassian“ paslaugomis naudojasi 112 tūkst. įmonių visame pasaulyje. Tarp jų – NASA, „Luthansa“, „Audi“, „Spotify“, „Twitter“, „The Telegraph“, „Tinder“, „USA Departament of Defense“ ir kt.