Lietuvoje veikiančiose įmonėse CRM sistemos yra ganėtinai naujas reiškinys. Tik 4 proc. Lietuvos įmonių naudoja CRM sistemas. Dauguma įmonių, kurios naudoja CRM sistemas (55 proc.), tokią sistemą pradėjo naudoti visai neseniai, prieš 1–5 metus. Sistemų įmonės neketina keisti, planuoja naudoti daugiau turimos sistemos funkcionalumo, jį plėsti, didinti naudotojų skaičių ir atnaujinti sistemos versiją.
Šias ir daugelį kitų naudingų įžvalgų atskleidė pirmą kartą Lietuvoje atliktas reprezentatyvus kiekybinis CRM sistemų naudojimo tyrimas, kurio metu buvo apklaustos net 4222 įmonės. Iš apklaustų įmonių tik 156 naudoja CRM sistemas ir pateikė išsamius atsakymus. Tyrimą atlikusios įmonės UAB „Informacinės konsultacijos“ direktoriaus Romo Venčkausko teigimu, toks tyrimas atliktas, siekiant pamatyti tikrąją situaciją rinkoje ir išgirsti naudotojų nuomonę.
„Tyrimas parodė, kad Lietuvos CRM rinka yra dar labai jauna, nesusiformavusi, didžioji dauguma įmonių CRM sistemomis net nesinaudoja. Rinkoje nėra CRM sistemos, kuri būtų tvirta lyderė pagal užimamą rinkos dalį. Populiariausi CRM produktai Lietuvoje yra: „Skytex“, „Microsoft Dynamics CRM“, „Scoro“, „Teamgate“, „Odoo CRM“, „Bitrix 24“, „SalesForce“, „Sugar CRM“ ir „Vtiger“.
Nors nėra daug įmonių, kurios turi CRM sistemas, bet tos, kurios turi, jas planuoja ir toliau naudoti ir taikyti plačiau. Tai tikrai puiki žinia Lietuvos verslui, kadangi šios sistemos yra labai svarbios įmonių veikloje – padeda efektyviau organizuoti darbus, sumažinti informacijos praradimo riziką, padidinti kontrolę, pagerinti klientų aptarnavimą bei turi daugelį kitų naudingų funkcijų“, – teigia R. Venčkauskas.