Suomijos startuolis „HMD Global“ – „Nokia“ telefonų namai, paskelbė, kad iš įvairių investuotojų pritraukė 100 milijonų JAV dolerių papildomų investicijų, kurios leis plėsti verslą ir finansuoti bendrovės augimą antraisiais veiklos metais. Šio investicijų etapo lyderė – Ženevoje įsikūrusi įmonė „Ginko Ventures“, veikianti per „Alpha Ginko Ltd.“, dalyvaujant „DMJ Asia Investment Opportunity Limited“ ir „Wonderful Stars Pte. Ltd.“, dukterinei „FIH Mobile“ įmonei.
Po šio finansavimo etapo, dabartinė „HMD Global“ rinkos vertė viršija 1 mlrd. JAV dolerių, kas suteikia jai „vienaragio“ statusą. „HMD Global“ strategines investicijas nukreips į savo sparčiai augančio verslo plėtrą. 2018 m. bendrovė planuoja agresyviai didinti savo „Nokia“ išmaniųjų telefonų portfelį ir ženkliai plėsti kanalų pasiekiamumą strateginėse rinkose, tuo pat metu toliau diegdama vartotojams reikalingiausias inovacijas.
Florian Seiche, „HMD Global“ generalinis direktorius, sakė: „Džiaugiamės naujai prisijungusiais investuotojais, su kuriais kartu žengsime į kitą „Nokia“ telefonų istorijos puslapį. Mūsų ambicija – siūlyti puikius išmaniuosius telefonus, kurie džiugintų gerbėjus, liekant ištikimiems savo suomiškoms šaknimis ir savybėms, kurios visada garsino „Nokia“ prekės ženklą. Mes siekiame tapti vienu iš didžiausių išmaniųjų telefonų žaidėjų visame pasaulyje, o mūsų ligšiolinė sėkmė suteikia mums pasitikėjimo augti 2018 m. ir toliau.“
Įkurta 2016 m. gruodžio 1 d., bendrovė savo pirmaisiais veiklos metais išsiuntė daugiau kaip 70 mln. „Nokia“ telefonų, išplėtė pardavimus į daugiau kaip 80 šalių, o telefonai buvo aktyvuoti 170 šalių. Šiandien „Nokia“ telefonai parduodami daugiau kaip 250 tūkst. mažmeninės prekybos vietų visame pasaulyje, o daugiau kaip 600 tiesioginių prekybos partnerių yra įsipareigoję tęsti veiklą su „Nokia“ telefonais visame pasaulyje. 2017 finansiniais metais „HMD Global“ iš viso uždirbo 1,8 mlrd. Eur (2,13 mlrd. JAV dolerių) pajamų, o veiklos nuostoliai siekė 65 mln. Eur (77 mln. JAV dolerių).
Viso pasaulio gerbėjai aktyviai reagavo į naują „Nokia“ „Android“ išmaniųjų telefonų seriją – jie priėmė ją su neįtikėtina aistra, įsitraukimu ir entuziazmu. HMD tikslas – užkariauti ateinančios vartotojų kartos širdis ir protus. Šiandien du trečdaliai vartotojų, perkančių „Nokia“ telefoną, yra jaunesni nei 35 metų. Keturi iš penkių vartotojų rekomenduoja „Nokia“ išmanųjį telefoną savo draugams ir šeimos nariams. Nuo 2017 m. sausio mėn. Nokia.com/phones svetainėje buvo užfiksuota daugiau kaip 150 mln. apsilankymų.
Jean-Francois Baril, „Ginko Ventures“ generalinis direktorius ir steigėjas, HMD valdybos narys: „Mes didžiuojamės prisidėdami prie kito „Nokia“ telefonų etapo ir sėkmingo šių investicijų pritraukimo. Asmeniškai man, ilgai susijusiam su „Nokia“ prekės ženklu, ši kelionė yra labai įdomi. Atsispirdama nuo savo šaknų Suomijoje, „HMD Global“ pasirinko aktyvią strategiją, jungiančią globalias partnerystes ir bendradarbiavimą, kad pasiektų savo fenomenalaus augimo.“
Nuo MWC 2017 suomių startuolis pristatė 16 naujų įrenginių ir pasaulines partnerystes su rinkos sunkiasvoriais, tokiais kaip „Google“ ir ZEISS, kurios papildė ilgalaikius santykius su „Nokia“ ir FIH. Per MWC 2018 „HMD Global“ paskelbė, kad tampa pirmaujančia pasauline pagrindinės „Google“ „Android“ skirtos programos – „Android One“ – partnere, visą „Nokia“ išmaniųjų telefonų portfelį patikėdama „Android One“ šeimai.