Prekybos buitine technika ir elektronika tinklas „Elektromarkt“ pradeda visuotinį savo parduotuvių atnaujinimą. Pirmoji tokia rekonstrukcija numatyta Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ esančioje „Elektromarkt“ parduotuvėje. Atnaujinimo metu, kurį numatyta užbaigti birželio viduryje, visiškai pasikeis parduotuvės išplanavimas bei atsiras naujų prekių kategorijų. Į šios parduotuvės pertvarkymą tinklas investuoja beveik 0,5 mln. Eur.
Per daugiau nei šešiolika metų nuo parduotuvės atidarymo „Akropolyje“ 2002 metais, tai – pirmoji tokio masto rekonstrukcija. Po pertvarkymo parduotuvės plotas bus padidintas ir sieks daugiau nei 3000 kv. m. Pasak bendrovės „GV Group“, valdančios „Elektromarkt“ tinklo parduotuves direktoriaus Tomo Čivilio, parduotuvių atnaujinimu siekiama žengti koja kojon su pasaulinėmis tendencijomis ir elektroninės įrangos prekybos centrų madomis, siūlyti naujovišką patirtį ir platesnį asortimentą, kuris atitiktų tiek dabartinius, tiek ateities vartotojų poreikius.
„Šis parduotuvių atnaujinimas – ilgai bei kruopščiai planuotas. Paprastai savo parduotuves atnaujiname ir technologinėmis naujienomis papildome kasmet, tačiau stebėdami rinką matome, kad šiuo metu mūsų profilio parduotuvės įgauna kitokį veidą. Ypač tai ryšku kitose Europos valstybėse, todėl rengdamiesi pirmajam tokio masto savo parduotuvės atnaujinimui, daug dėmesio skyrėme tam, kas šiuo metu ryšku ir kitose valstybėse – elektronikos parduotuvės tampa vis labiau orientuotos į visos šeimos poreikius. Kiti aspektai, kurie taip pat tampa vis reikšmingesni ir neišvengiamai bus ryškūs po parduotuvės atnaujinimo – išmanumas, inovacijos bei sparčiai auganti daiktų interneto įtaka“, – teigia T. Čivilis.
Vadovo teigimu, ruošiantis šiai parduotuvės rekonstrukcijai, į komandą buvo pakviestas ir žinomas italų architektas Francesco Caragiulo, dirbantis su didžiausiais Europos prekybos centrais.
Anot T. Čivilio, visą gegužės mėnesį dar galima apsilankyti Vilniaus „Akropolyje“ esančioje „Elektromarkt“ parduotuvėje, kur iki rekonstrukcijos vyksta masinis ekspozicijos išpardavimas.
„Į parduotuvių atnaujinimą investuojame todėl, kad matome, jog jos išlieka svarbios vartotojui. Nors internetinės parduotuvės iš pradžių atrodė kaip potenciali grėsmė, šiandien jos vis labiau tampa atskira rinka. Prekių, kurias pirkėjai nori pamatyti ir išbandyti gyvai, įsigyti iškart, nelaukiant pristatymo, visuomet liks ir mes savo parduotuves siekiame kryptingai tobulinti tam, kad šiems pirkėjų poreikiams sudarytume pačias geriausias sąlygas. Be to, parduotuvėse visuomet turime aukštos kvalifikacijos konsultantų, kurie ne tik padeda išsirinkti tinkamą prekę, bet ir visuomet yra pasiruošę pristatyti naujausias tendencijas skirtingose prekių kategorijose“, – apibendrina T. Čivilis.
Atnaujintos parduotuvės „Elektromarkt“, esančios Vilniaus „Akropolyje“, atidarymas po rekonstrukcijos planuojamas jau birželio mėn. Po atnaujinimo parduotuvė pirkėjams pasiūlys plataus profilio namų apyvokos prekes – nuo išmanių žaislų iki technikos laisvalaikiui ar kavos.