„Lietuvos energijos“ įmonių grupės klientų aptarnavimo centras „Gilė“ atnaujino elektros ir dujų savitarnos svetainės dalį, skirtą gyventojams. Svetainė atnaujinta atsižvelgiant į besikeičiančius klientų poreikius bei užtikrinant netrukus įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimų įgyvendinimą.
Pasikeitus svetainės struktūrai, klientams bus dar paprasčiau rasti ir užsisakyti su elektra ir dujomis susijusias paslaugas. „Gilės“ klientai daugelį su jų sutartimis susijusių veiksmų atliks patys – taip gaus paslaugą greičiau ir patogiau, neišeidami iš namų ar darbo vietos.
„Jau dabar net 54 proc. elektros ir dujų klientų išspręsdavo savo klausimus „Gilės“ savitarnoje, tačiau kartais kildavo trikdžių klientui užsisakant reikiamą paslaugą, tad jis rinkdavosi klientų aptarnavimą telefonu ar atvykdavo į skyrių, užuot sprendęs savo klausimą savitarnos svetainėje, – sakė „Gilės“ Klientų aptarnavimo paslaugų departamento direktorė Vaida Ruzgaitė-Siautilienė. – Išanalizavę klientų patirtis, pasiūlėme atnaujintą ir draugiškesnę klientui svetainės struktūrą ir dizainą.“
Asmens duomenų apsaugai „Lietuvos energijos“ grupės įmonėse visuomet buvo kreipiamas išskirtinis dėmesys. Europos Sąjungoje įsigaliojus naujoms duomenų apsaugos taisyklėms atnaujintos ir manogile.lt naudojimosi ir privatumo taisyklės, kad klientai galėtų lengviau suprasti, kokia informacija apie juos ir kodėl renkama bei saugoma. Taip pat buvo patobulintos identifikavimo ir privatumo patikros procedūros, skirtas klientų duomenims ir privatumui apsaugoti. Kaip pagrindinius atnaujintos savitarnos svetainės privalumus klientui V.Ruzgaitė- Siautilienė išskyrė patogumą, saugumą ir paprastumą. Anot jos, nuo šiol svetainėje elektros ir dujų klientai turės vienodą ir daug geresnę patirtį – informacija ir pagalba bus lengviau pasiekiamos, naudotis svetaine bus patogiau.
Visi šie pokyčiai aktualūs 600 tūkst. savitarnos svetainės klientų, kurie savo paskyrose turi daugiau nei 1 mln. elektros ir dujų sutarčių. Kiekvieną mėnesį savitarnoje apsilanko beveik 250 tūkst. klientų. Savitarnos svetainėje taip pat patogiai ir paprastai galima atsiskaityti ir už vandenį, šildymą, bendrijos paslaugas, telefoną, internetą bei apmokėti kitas paslaugas.