„Visa Europe“ naujuoju Marketingo ir produktų viceprezidentu paskyrė Mariano Dima. Eidamas šias pareigas jis bus atsakingas už „Visa Europe“ reklamą, marketingą, rėmimą bei produktų vystymą.
„Atsižvelgiant į dabartines mokėjimų rinkos aktualijas, šis paskyrimas mūsų organizacijai yra strateginės svarbos. Iki 2008 metų turi būti sukurta bendra mokėjimų eurais zona. Be to, konkurencija rinkoje nuolat auga. Todėl Mariano Dima patirtis ir žinios ypač reikalingos „Visa Europe“ siekiant vartotojų palankumo bei diegiant naujus šiuolaikiškus produktus, tokius kaip bekontaktės kortelės“, – sakė „Visa Europe“ prezidentas Peter Ayliffe.
Prieš ateidamas dirbti į „Visa Europe“ p. Dima buvo kompanijos „Levi Strauss & Co.“ Marketingo Europoje viceprezidentas. Jis buvo atsakingas už legendinio „Levi“ prekės ženklo reklamą, ryšius su visuomene, žmogiškųjų resursų valdymą, prekybos marketingo programas. Anksčiau jis taip pat užėmė aukštas marketingo specialisto pareigas keletoje tarptautinių kompanijų. Tarp jų – Vartotojų segmento strategijos vadovo pareigos kompanijoje „Vodafone Group PLC“, Tarptautinio marketingo ir verslo plėtros vadovo bendrovėje „Pentland Group PLC“. Savo karjerą kaip marketingo specialistas jis pradėjo kompanijoje „PepsiCo International“, kurios JAV ir Lotinų Amerikos padaliniuose jis dirbo daugiau nei 7 metus. Italų – argentiniečių kilmės Mariano Dima kalba ispanų, italų, portugalų ir anglų kalbomis. Buenos Airių universitete jis įgijo industrinės inžinerijos diplomą.