Išmanius sprendimus kurianti bendrovė „Bitė Lietuva“ pirmąjį šių metų ketvirtį ir toliau pagal pajamas sparčiausiai augo rinkoje. Didėjo bendrovės klientų skaičius, jie rinkosi daugiau išmanių paslaugų ir įsigijo daugiau išmanių įrenginių.
Bendrovės klientų noras gyventi išmaniau atsispindi ir jų pirkimo įpročiuose. Pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovės pajamos iš išmanių įrenginių pardavimų didėjo beveik 40 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Tai lėmė, kad per metus dešimtadaliu išaugo „Bitės“ klientų skaičius, kurie turi išmanius telefonus. Jie rinkos kiek brangesnius, tačiau ženkliai dagiau galimybių turinčius telefonus. Taip pat didėjo klientų skaičius, savo įrenginiuose besinaudojančių mobiliuoju internetu.
Pirmąjį šių metų ketvirtį bendrovė užbaigė turėdama 3 proc. daugiau klientų nei prieš metus. Ypač spartus augimas stebimas daiktų interneto srityje – šiais įrenginiais besinaudojančių klientų skaičius per metus augo penktadaliu.
„Mūsų klientai sparčiai išmanėja. Tai atsispindi ir mūsų finansiniuose rezultatuose – šį ketvirtį tiek pajamų, tiek EBITDA augimas ir toliau išliko dviženklis. Vienu pagrindiniu augimo varikliu vis dar išlieka augantis mobiliojo interneto naudojimas. Be to, vis didesnę teigiamą įtaką mūsų rezultatams daro ir išmanūs sprendimai. Klientai ir toliau aktyviai renkasi ne tik bazinius planus, bet ir papildomas paslaugas, kaip apsauga nuo virusų ar išmanioji stebėjimo paslauga su „Arlo“. Šią sritį ir toliau aktyviai vystome ir jau artimiausiu metu pristatysime daugiau išmanių sprendimų, kurie palengvins klientų kasdienybę darbe, namuose ir laisvalaikiu“, – sako Pranas Kuisys, bendrovės „Bitė Lietuva“ vykdomasis direktorius.