Prieš metus Vilniuje bendrovės „Apple“ atidarytos pirmosios Lietuvoje „Apple Shop“ parduotuvės, įsikūrusios „Topo centro“ parduotuvėje, esančioje Ukmergės g., rezultatai viršijo lūkesčius. Suskaičiuota, kad joje buvo nupirkta net 40 proc. visų „Topo centro“ tinkle per metus parduotų „Apple“ produktų.
Pasak didžiausio Lietuvoje elektronikos ir buitinės technikos mažmeninės prekybos tinklo „Topo centras“ vadovo Remigijaus Štaro, „Apple Shop“ labai prisidėjo prie „Apple“ produktų pardavimo didėjimo.
„Palyginti su praeitais metais, „Topo centro“ parduotų „Apple“ produktų kiekis pastebimai išaugo. Labiausiai, net 6 kartus, padaugėjo parduodamų „Apple“ aksesuarų, perkamiausių „Apple“ įrenginių sąraše karaliavo išmanieji telefonai, laikrodžiai ir planšetiniai kompiuteriai. Geriausius „Apple“ įrangos pardavimo rezultatus tinkle, kaip ir buvo galima tikėtis, pademonstravo „Topo centro“ parduotuvė, kurioje veikia „Apple Shop“. Per metus joje parduotų „Apple“ produktų kiekis padidėjo net 2,5 karto“, – įvardijo R. Štaras.
Anot jo, gerinti „Apple“ produktų pardavimo rezultatus, kurie pranoko išankstinius planus, padėjo ir dėmesys klientų aptarnavimui.
„Apple Shop“ parduotuvė atitinka aukščiausius „Apple“ standartus ir išsiskiria specialiai šiai erdvei sukurtu minimalistiniu ir intuityviu interjero dizainu, leidžiančiu pirkėjui parduotuvėje jaustis itin komfortabiliai. Be to, čia užsukusius pirkėjus konsultuoja pagal oficialią „Apple“ programą mokyti specialistai, galintys patarti ir privatiems, ir verslo klientams“, – paaiškino R. Štaras.
Jo teigimu, tai, kad lietuviškoji „Apple Shop“ dirba išties efektyviai, rodo jos pasiektas NPS (angl. net promoter score) rodiklis, galintis lygiuotis su pasauliniais mažmeninės prekybos milžinais. Atlikti tyrimai parodė, kad vidutinis klientų pasitenkinimo „Apple Shop“ parduotuvėje rodiklis siekia net 60 balų. Vertinant pagal NPS standartus, bet koks NPS rezultatas, aukštesnis nei 0, yra vertinamas kaip geras, o viskas, kas aukščiau nei 50, klasifikuojama kaip puikus rezultatas ir reiškia, kad parduotuvė turi daugiau labai patenkintų klientų, linkusių ją rekomenduoti kitiems. Pavyzdžiui, „Amazone“ NPS rodiklis, npsbenchmarks.com duomenimis, šiuo metu yra 61 balas, BEST BUY – 44, o „Walmart“ – 41.
Tai, kad dirbti tokiame aukštame lygyje yra nepaprasta, rodo ir „Apple Shop“ parduotuvių skaičius Baltijos šalyse. Iki atidarant parduotuvę Vilniuje, vienintelė kita tokia parduotuvė veikė tik Taline.