Tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Brand Finance“ paskelbė naujausią labiausiai vertinamų prekės ženklų reitingą. Kaip ir kasmet, po nuodugnios analizės buvo sudarytas 500 įmonių sąrašas, kuriame rikiuojasi išskirtinės ir geriausiai vertinamos kompanijos iš viso pasaulio. 2018 metų „Brand Finance Global 500“ ataskaitoje, Kinijos išmaniųjų įrenginių gamintojas „Huawei“ užėmė 25-ąją vietą. Remiantis naujausiais duomenimis, šio prekės ženklo vertė siekia beveik 31 mlrd. eurų bei per metus ūgtelėjo daugiau nei perpus.
Tai jau ne pirmas kartas, kai „Huawei“ patenka tarp vertingiausių pasaulio prekės ženklų. „Brand Finance Global 500“ reitinge ši Kinijos kompanija pastaruosius kelerius metus sėkmingai kopė į viršų: 2016 metais užėmė 47, pernai – 40 vietą. Kiekvienais metais kopdamas reitingo laipteliais aukštyn, „Huawei“ prekės ženklas taip pat buvo įtrauktas į „BrandZ“ skelbiamą „Top 100 Brands“ bei „Interbrand“ kompanijos sudaromą „Best 100 Brands“ reitingus.
„Iš visų šių įvertinimų matome, kad mūsų prekės ženklas auga, o pastangos atsiperka. Praėję metai „Huawei“ iš tiesų buvo nuostabūs ir mes pasiekėme labai daug. Visam pasauliui buvo pristatytas „Huawei Mate 10“ – telefonas, sulaukęs įvertinimo iš ekspertų bei gerų atsiliepimų iš vartotojų. Maža to, organizuojamų „Huawei Open Day“ renginių pėdsakų galima rasti visoje Vakarų Europoje, Pietryčių Azijoje, Lotynų Amerikoje ir kituose regionuose. Tai užtikrina, kad „Huawei“ prekės ženklas būtų žinomas bei matomas visame pasaulyje“, – teigia „Huawei“ Baltijos šalių vartotojų verslo grupės vadovas Yanfei.
Anot jo, kompanija bendradarbiauja su tokiais garsiais partneriais kaip „Leica“, „Porsche Design“ ar „Google“ tam, kad vartotojui suteiktų kuo geresnę patirtį, besinaudojant „Huawei“ įrenginiais. „Mes nežadame sustoti. Šiemet mes taip pat pristatysime daugybę naujovių MWC parodoje, kuri prasidės jau netrukus. Atsižvelgiant į vartotojų poreikius bei juos sujungiant su novatoriškomis idėjomis, „Huawei“ ir toliau žengs į priekį, maloniai nustebindama pirkėjus iš viso pasaulio“, – žada Yanfei.
Pasaulyje gerai žinoma prekės ženklo ir strateginių konsultacijų bendrovė „Brand Finance“ kasmet įvertina tūkstančius visiems žinomų prekės ženklų. Tai yra viena iš patikimiausių prekės ženklų vertės nustatymo agentūrų, kurios griežti atrankos kriterijai apima ne tik prekės ženklo stiprumo indeksą, bet ir vartotojų lojalumą jam, investicijas į rinkodarą ir kt.
„Brand Finance“ skelbiamas reitingas dažnai sukelia karštų diskusijų, kadangi tarptautinės kompanijos, kurios yra įtraukiamos į sąrašą, pasižymi ne tik didele įtaka pasaulinėms tendencijoms, bet tai tampa ir įrodymu, kad jų prekės ženklo vertė yra pripažįstama tarptautiniu mastu.