Londone įkurtas FinTech startuolis „Revolut“ pranešė, kad sparčiai tobulinamas produktas ir naujų vartotojų pritraukimas lėmė, kad kompanija gruodį pirmą kartą pasiekė pajamų ir išlaidų balansą. Startuoliui tai pavyko vos po 2,5 metų veiklos, kai panašaus dydžio FinTech įmonėms pasiekti tokius rezultatus paprastai užtrukdavo apie 5 metus. Be to, per paskutinius dvylika mėnesių „Revolut“ mėnesio operacijų vertė išaugo 700 proc. – iki 1,5 milijardo JAV dolerių.
„Nors ir džiaugiamės matydami, kad mūsų verslo modelis veikia, tačiau pelnas šiuo metu nėra mūsų svarbiausias prioritetas. Šiuo metu svarbiausias kompanijos uždavinys vis dar yra plėtra į kuo daugiau pasaulio šalių, tarp kurių artimiausiuose planuose – JAV, Singapūras ir Australija“, – teigia „Revolut“ Baltijos regiono vadovas Andrius Bičeika.
Startuolis taip pat patvirtino, kad naujų klientų pritraukimas pakilo 50 proc., ir vos per du paskutinius mėnesius jų skaičius išaugo nuo 1 mln. išaugo iki 1,5 mln. Šiuo metu prie „Revolut“ kasdien prisijungia 6000–8000 naujų vartotojų, aplenkiant daugumą tradicinių didžiųjų bankų.
„Užuot tapę banku pačioje veiklos pradžioje, mes pasirinkome pirmiausiai visą laiką ir resursus skirti produkto vystymui ir klientų pritraukimui. Matome, kad tokia strategija pasiteisino, kadangi dabar jau esame įsitvirtinę kaip rinkos lyderis Europoje, o greitai – tikimės – ir pasaulyje“, – atskleidžia A. Bičeika.
„Revolut“ siekia tapti pirmąja pasauline alternatyva tradiciniams bankams, kuri suteiktų savo klientams galimybę atsiskaitinėti ir siųsti pinigus visame pasaulyje be jokių mokesčių. Tolesnė kompanijos plėtra planuojama Indijoje, Brazilijoje, Pietų Afrikoje ir JAE. Paskutiniu metu kompanija smarkiai plėtė ir savo veiklos sritis, pristatydama greičiausią pasaulyje būdą gauti prieigą prie kriptovaliutų, bei pasiūlydama išmaniųjų prietaisų ir geolokacijos technologija paremtą kelionių draudimą.
Lietuvoje naujų klientų augimas lyginant su praėjusių metų vasariu siekia 100 proc., ir jų skaičius netrukus perkops 100 000 ribą. Pagal vartotojų skaičių, Lietuva vis dar yra trečia pagal dydį „Revolut“ rinka po Didžiosios Britanijos (700 000) ir Prancūzijos (200 000). Neseniai „Revolut“ paskelbė ir apie už Baltijos regioną atsakingos komandos plėtrą bei pradėjo vykdyti naujų darbuotojų Lietuvoje paiešką.
Kompanija džiaugiasi ir tolydžio kintančiu vartotojų profiliu: vis daugiau registruotų vartotojų renkasi „Revolut“ kaip savo kasdienę sąskaitą ir banko kortelę, ir dabar „Revolut“ turi 350 000 aktyvių vartotojų kasdien, bei 800 000 aktyvių vartotojų kiekvieną mėnesį.