Daugiakanalės (omnichannel) rinkodaros platformą elektroninėms parduotuvėms kuriančio startuolio „Omnisend“ pardavimo pajamos praėjusiais metais perkopė 1 mln. eurų. Ketvirtus metus veikianti jauna įmonė – vienas iš nedaugelio pelningų, savarankiškai išsilaikančių startuolių Lietuvoje. Tokių rezultatų „Omnisend“ pavyko pasiekti be reikšmingų rizikos kapitalo investicijų. Iki praėjusių metų lapkričio mėnesio „Omnisend“ buvo žinomas „Soundest“ vardu.
„Mūsų tikslas – tapti pagrindine elektroninių parduotuvių naudojama daugiakanalės rinkodaros platforma, leidžiančia dirbti su pirkėjais nuo pirmo kontakto iki ilgalaikio santykio palaikymo. Aiški orientacija į el. komercijos sektorių ir nuolat tobulinama išmani sistema, leidžianti mūsų klientams automatizuoti daugelį rinkodaros procesų, padėjo pasiekti gerų rezultatų. Šiandien galime didžiuotis ne tik sparčiu organišku augimu, bet ir 1 mln. eurų apyvarta, kuria užbaigėme 2017-uosius“, – teigia „Omnisend“ vadovas bei vienas įkūrėjų Rytis Laurinavičius.
Pasak R. Laurinavičiaus, daugiausia klientų „Omnisend“ pavyksta pritraukti per didžiąsias el. komercijos platformas, tokias kaip „Shopify“, „BigCommerce“ ar „Tictail“. Tiesa, šiais metais jau įgyvendintas pakeitimas, kuris dar labiau praplės klientų ratą. Per atvirą aplikacijų integravimo sąsają (API) „Omnisend“ paslauga taps prieinama visoms el. parduotuvėms.
Metų pradžioje lietuviško startuolio paslaugomis jau naudojosi daugiau kaip 30 tūkst. elektroninių parduotuvių iš 130 šalių. Apie 50 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 20 proc. – Didžiojoje Britanijoje. Tarp jų – ir gerai žinomų muzikos žvaigždžių Adamo Levine’o bei Nicki Minaj elektroninės parduotuvės.
Naudodamiesi lietuvių sukurta platforma el. parduotuvių savininkai, kuriems svarbus rinkodaros automatizavimas, gali kurti efektyvų ryšį su klientais ir taip didinti savo pardavimus. „Omnisend“ siūlomos funkcijos apima ne tik naujienlaiškių siuntimą, bet ir padeda plėsti prenumeratorių skaičių, automatizuotais būdais pasiekti klientus reikiamu metu, pateikiant personalizuotą žinutę.
„Šiemet planuojame pristatyti dar lankstesnes automatizavimo galimybes, sustiprinti jau turimas funkcijas bei daug dėmesio skirti rinkodaros daugiakanališkumo didinimui. Kalbant konkrečiau, paminėčiau automatinius užsakymų būsenos atnaujinimus, lankytojų elgsenos stebėjimą, dinaminių pranešimų bei pakartotinės rinkodaros funkcijas. Suteiksime galimybę ir gerokai plačiau išnaudoti socialinius tinklus bei reklamą juose. Norime, kad „Omnisend“ taptų platforma, smulkiesiems el. prekybos žaidėjams sudarančia sąlygas naudotis tokiais pačiais rinkodaros sprendimais, kuriuos iki šiol sau galėdavo leisti nebent tokie el. prekybos gigantai kaip „Amazon“, – sako R. Laurinavičius.
Prie „Omnisend“ platformos kūrimo šiuo metu dirba 35 žmonių komanda. Plečiantis startuolio paslaugų spektrui bei klientų ratui šiemet planuojama į komandą priimti dar apie 15–20 darbuotojų.